• Szybki kontakt:
  • + 48 81 307 77 17
  • kontakt@takmedia.pl

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Wyślij zapytanie o ofertę

Możesz także do nas zadzwonić 81 307 77 17
lub napisać na adres kontakt@takmedia.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest TakMedia sp. z o.o. siedzibą w Lublinie, ul. Rusałka 4B, 20-103 Lublin.

Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania. Dane będą przetwarzane tak długo jak będzie do konieczne to jego obsługi. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania i przygotowania oferty. W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: iod@takmedia.pl.
czytaj całość zwiń

AGENCJA SEO/SEM

Audyt SEO

Znajdziemy i pomożemy Ci wyeliminować słabe punkty Twojej strony

Audyt SEO - lepsza optymalizacja strony kluczem do sukcesu

Poznanie słabych i mocnych stron prowadzonej przez siebie witryny internetowej to najlepszy sposób na poprawę sprzedaży i uniknięcie podstawowych błędów, które wpływają na pozycjonowanie w Google i wyniki handlowe. Wyeliminuj błędy, czyli miejsca na Twojej stronie, gdzie większość Internautów rezygnuje z dalszych odwiedzin czy zniechęca się do prezentowanej oferty – z pomocą profesjonalnego, obiektywnego i dogłębnego audytu SEO.

audyt SEO

Nie daj wmawiać sobie, że więcej z internetowych zakupów nie da się już wycisnąć – My pokażemy Ci, że jest jeszcze ogromne pole do rozwoju dla Twojej witryny oraz wskażemy, jakimi ścieżkami wdrażać udoskonalenia i niwelować straty do konkurencji. Dobrze przeprowadzony audyt SEO działa niczym otwarcie oczu i pozwala spojrzeć na swój sklep internetowy czy witrynę sieciową bez złudzeń czy emocji zamazujących prawdziwy obraz. Nie zwlekaj ani chwili i już teraz zapoznaj się ze szczegółami oferowanego przez Nas audytu SEO.

Szczegóły Audytu SEO

W audycie SEO znajdą się bardzo zróżnicowane dane, które na pierwszy rzut oka mogą nie mówić zbyt wiele – zwłaszcza osobom niewprawionym w języku wskaźników internetowych wyświetleń, współczynnikach konwersji itp. Dlatego staramy się, aby nasze audyty nie kończyły się wygenerowaniem suchego raportu będącego zbiorem liczb i danych matematycznych. Realizowane przez nas audyty zawsze finalizowane są poprzez czytelny i zrozumiały raport, który nawet laikowi pozwala zrozumieć konkretne mechanizmy stojące za konkretnymi wynikami – zarówno dla poszczególnych podstron czy kategorii produktów, jak i globalnie dla całej witryny.

Nie da się jednak ukryć, że audyt SEO powinien być zawsze przeprowadzany w oparciu o odpowiednią obiektywną metodologię badań i musi być wspierany przez system danych Google. Dla uzyskania najbardziej dokładnych i poprawnych odpowiedzi na pytania o słabe i mocne strony danej witryny, warto przyglądać się każdej kategorii produktowej czy podstronom z osobna – tylko wtedy wnioski wyciągnięte na podstawie audytu mogą być wolne od błędów logicznych czy nadinterpretacji badacza.

Nasze wieloletnie doświadczenie w tworzeniu takich raportów i przeprowadzania audytów stawia nas w uprzywilejowanej pozycji ekspertów, którzy bez uprzedzeń wnikliwie prześwietlą wszystkie czynniki on-site (znajdujące się bezpośrednio na stronie, kod, treść, linkowanie wewnętrzne) i off-site (czynniki zewnętrzne, mające bezpośredni wpływ na pozycjoowanie strony, takie, jak profil linkowy, social media) Twojej strony. Jeśli jednak chcesz, skupimy się tylko i wyłącznie na wybranym i wskazanym elementem Twojej strategii handlowej online czy domeny internetowej lub skupimy się na opracowaniu analitycznym tylko jednego zbioru danych. W ten sposób audyt SEO może zostać ukierunkowany i uszczegółowiony w takich zakresach jak chociażby:

  • przyczyny niskiej konwersji ruchu na stronie, czyli niski odsetek odwiedzin witryny zakończonych realnym podjęciem działania przez klienta;
  • analiza kierunków i źródeł ruchu na witrynę (wyszukiwarki internetowe, bezpośrednie wskazania, newslettery, polecenia z sieci społecznościowej itp.) może służyć także do zweryfikowania, czy pieniądze przeznaczone chociażby na kampanię wizerunkową w social mediach przełożyły się na wzrost aktywności z tego kierunku;
  • ekspansja wizerunkowa i ofertowa konkurencji – jej zmierzenie i kontrolowanie aktywności reklamowej innych, bezpośrednich konkurentów rynkowych i rywali z otoczenia sieciowego lub lokalnego pozwala nie tylko przewidywać działania handlowe rywali, ale ubiegać ich lub odpowiadać na zmasowane kampanie podmiotów zewnętrznych;
  • analiza wartości treści zamieszczonych na poszczególnych podstronach oraz ocena budowy interfejsu czy zastosowanych rozwiązań graficznych daje bardzo ważną odpowiedź, czy od strony typowo wizualnej i funkcjonalnej strona na pewno daje klientowi jasną ścieżkę, po której ma się poruszać, aby założyć konto czy zrobić zakupy;
  • tworzenie bazy danych o użytkownikach – zarówno tych zarejestrowanych jak i gości jednorazowych – uwzględniających m.in. ich zainteresowania, wyszukiwane frazy czy profil demograficzny, daje później Twojemu biznesowi możliwość bezpośredniego proponowania spersonalizowanej i zindywidualizowanej oferty handlowej odbiorcom, którzy spełniają konkretne kryteria i są bardziej prawdopodobnymi nabywcami.

Sposób przeprowadzania audytu SEO

Wybierając firmę zewnętrzną do przeprowadzenia omawianego audytu SEO zyskujesz gwarancję, że żaden czynnik zewnętrzny ani wewnętrzny nie zaważy na treści raportu ani nie wpłynie na sposób dobierania danych czy metod analizy badawczej. Obiektywność i merytoryczne przesłanki przemawiają za tym, aby to właśnie niezależny obserwator zewnętrzny dokonał tej analizy.

Bez względu jednak na to, na kogo padnie Twój ostateczny wybór, zlecając i płacąc za audyt SEO możesz spodziewać się przynajmniej podstawowego zakresu prac, na który składają się m.in. poniższe elementy:

  • sprawdzenie tytułów stron i podstron, opisów meta i adresów URL, także w kampaniach Google Ads – pozwala na wychwycenie oczywistych błędów redakcyjnych oraz niespójności przekazu czy naruszeń regulaminów Google skutkujących usunięciem wpisu z wyników wyszukiwania, przy okazji daje także możliwość przefrazowania niektórych mniej fortunnych tytułów czy opisów;
  • analiza ekspozycji Twojej strony zarówno w wynikach wyszukiwania jak i kampaniach np. produktowych prowadzonych przez Google Ads – daje możliwość natychmiastowej oceny pozycji danego adresu względem konkurencji, a co za tym idzie, wskazania realnej pozycji zajmowanej przez sprzedawcę na rynku;
  • weryfikacja adresów podstron, tagów i linków wewnętrznych – dla odniesienie sukcesu w optymalizacji strony www bardzo ważne jest usunięcie w niej barier, które przeszkadzają zarówno żywym użytkownikom jak i chociażby robotom indeksującym Google w przeglądaniu danej witryny przy jednoczesnym zachowaniu względem unikatowości prowadzonej strony;
  • analiza treści – materiały publikowane i redagowane na danych stronach i podstronach mogą w największym stopniu zniechęcić lub zachęcić do pozostania na stronie i na tym etapie audyt SEO powinien uwzględniać nie tylko sam interfejs strony albo jej aspekty typowo wizualne i graficzne lecz do oceny jakości treści pod kątem SEO obowiązkowo brać należy także takie parametry jak długość tekstu i rozproszenie jego poszczególnych elementów.

Raport SEO

Efektem końcowym takiego audytu jest oczywiście raport SEO. Ważnym jest dla nas, abyś to Ty, jako właściciel strony, zrozumiał wszystkie aspekty podejmowanych działań marketingowych i promocyjnych, dlatego dbamy o prosty i czytelny język całego raportu. W jego ramach znajdziesz zarówno informacje podstawowe jak i zaawansowaną interpretację zawartych danych wraz z wykresami, tabelami i statystykami wyciągniętymi z systemów Google i nie tylko.

Kluczowe informacje, na jakie możesz liczyć wertując przygotowany przez naszych doradców raport, to przede wszystkim:

  • Informacje o serwisie;
  • Wybór i ocena słów kluczowych;
  • Analiza kodu strony;
  • Optymalizacja kodu portalu;
  • Analiza linkowania wewnętrznego;
  • Analiza linków przychodzących/zewnętrznych;
  • Sygnały lokalne i analiza social media.

Tak naprawdę dopiero po wnikliwym przeanalizowaniu takiego raportu przejść można do kolejnego etapu rozwoju Twojego sklepu internetowego czy portalu online, jakim jest optymalizacja i zdobywanie linków. Bez dobrze przygotowanego audytu SEO i obiektywnie napisanego raportu trudno jest racjonalnie dopasować liczne narzędzia i strategie marketingowe do danego adresu www. Wybierz audyt SEO u nas, a będziesz mógł liczyć na preferencyjne warunki przy dalszej współpracy ukierunkowanej już na optymalizację czy reklamę.

Efekty audytu SEO

Efekty audyt SEO nie pojawią się same. Najważniejsze jest oczywiście zrozumienie realnej kondycji swojej strony internetowej i lepsze poznanie zachowania Internautów, którzy tę stronę w ciągu dnia i nocy odwiedzają. Skąd przybyli na wskazany adres, jak długo pozostali na stronie, co na niej kliknęli i zobaczyli oraz w którym momencie zakończyli sesję przeglądania – to podstawy, dzięki którym właściciel sklepu internetowego czy portalu handlowego dopiero zrozumie kierunki rozwoju i oczywiste błędy w dotychczasowym działaniu. Raport SEO z przeprowadzonego audytu sam w sobie nie usunie więc wskazanych usterek ani nie zagospodaruje potencjału marketingowego, jaki jest przez dany sklep marnotrawiony. Pozwala jednak Nam jako Twojemu doradcy SEO oraz Tobie jako właścicielowi adresu internetowego stanąć ramię w ramię na początku tej samej drogi i wspólnie obrać kierunek działania, cele i metody ich osiągnięcia.

Jeśli po przeprowadzonym przez nas audycie SEO zdecydujesz się na wdrożenie konkretnego planu marketingowego w kampaniach Google Ads lub też podejmiesz wysiłek z zakresu optymalizacji swojej strony pod kątem zarówno pozycji jak i samego kodu i zawartości SEO – możesz liczyć na oczywisty pakiet korzyści, w którym znajdują się:

  • wzrost pozycji zajmowanej przez domenę dla konkretnych słów kluczowych i fraz wyszukiwanych przez Internautów;
  • poprawa współczynnika konwersji, czyli zwiększenie odsetka Internautów, którzy finalizują swoją obecność na stronie poprzez wymaganą przez Ciebie aktywność jak rejestracja konta, dodanie oferty do ulubionych czy kliknięcie przycisku „kup”;
  • eliminacja błędów optymalizacyjnych i użytkowych strony;
  • poprawa funkcjonalności strony – dodatki programistyczne, nowe wdrożenia przydatnych funkcji, modułów i aplikacji;
  • obniżenie kosztów kampanii SEO poprzez uszczelnienie ruchu na stronie i skuteczniejsze zarzadzanie Internautami według ich profilu zainteresowań;
  • mniejsze ryzyko otrzymania kary do Google za braki optymalizacyjne lub niewłaściwe metody redakcyjne czy złą parametryzację ustawień Google Ads;
  • dystansowanie konkurencji, eksponowanie własnej marki w sieci i promowanie produktów mające na celu umacnianie pozycji rynkowej czy też utrzymywanie dystansu do konkurencji w okresie wzmożonej kampanii marketingowej i handlowej bezpośredniego otoczenia rynkowego.

Dlaczego warto zamówić audyt SEO właśnie u nas?

Nasze wieloletnie doświadczenie w optymalizacji SEO sprawia, że pracujący dla Ciebie doradcy z wyprzedzeniem będą przewidywać, jakie są potrzeby zarówno Twoje jak i Twojej strony internetowej. Znamy wszystkie bieżące i aktualne trendy rynkowe, a do sprawdzania kondycji Twojej strony i raportowania konkretnych wyników czy wniosków wykorzystujemy wyłącznie sprawdzone i zweryfikowane dane sieci Google. Zaprezentowane przez nas wyniki nie będą więc obarczone myśleniem życzeniowym ani chęcią wykazania postępów realizowanej przez nas strategii, natomiast zawsze będą odzwierciedleniem realnego ruchu i aktywności klientów na Twojej stronie.

Raport z audytu SEO zostanie przez nas zaprezentowany w przejrzystej i zrozumiałej formie, a wnioski i rady wskazane w tym raporcie będą obiektywne. Dzięki temu, nawet jeśli do wprowadzania strategii optymalizacyjnej wybierzesz inną firmę, będziesz mógł z czystym sumieniem wykorzystać otrzymany od nas raport do zasygnalizowania obecnego stanu przedsiębiorstwa i zarysowania głównych celów w realizowanych kampaniach czy procesie optymalizacyjnym. Korzystając z naszych usług masz jednak stuprocentową pewność, że metody i środki działania będą całkowicie adekwatne do problemów i na sam koniec będą skuteczne, czyli zaowocują wzrostem sprzedaży lub ruchu na wskazanych przez Ciebie stronach.