Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest i jak bardzo grozi Twojej stronie?

Kanibalizacja słów kluczowych – pojęcie doskonale znane (a przynajmniej powinno takie być) pozycjonerom i specjalistom od marketingu internetowego, którzy na co dzień mierzą się z optymalizacją stron, czynnikami on-site i off-site a także działaniami z zakresu planowania i nadzorowania kampanii SEO. Czym właściwie jest wrogo brzmiąca kanibalizacja słów kluczowych i co za sobą niesie? Jak

Przeczytaj cały artykuł »
System reklamowy Google Ads

Rewolucja w Google AdWords – jak zmienia się reklamowanie w Google Ads?

Znacząco zmienia się system funkcjonowania reklam w Google. Idea wprowadzanych zmian ma na celu ułatwienie korzystania z reklamy w Google i sprawienie, by promocja była jeszcze bardziej przystępna dla klientów. Przyglądamy się dokładnie tym zmianom – co będą oznaczać dla reklamodawców? Ostatni tydzień czerwca 2018 z pewnością zostanie zapamiętany na długo przez tych, którzy kiedykolwiek

Przeczytaj cały artykuł »
Nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych RODO

RODO – co to jest i jakie zmiany wprowadza?

Od początku roku wiele mówi się o RODO i zmianach, jakie wprowadzi. Oznacza ono zmiany zarówno dla osób fizycznych, jak i osób prawnych, firm, instytucji, które będą musiały się do niego dostosować. Obecnie możesz dostrzec nadmiar informacji o rozporządzeniu, dlatego warto poświecić chwilę na ich uporządkowanie. Czym jest RODO? RODO to rozporządzenie o danych osobowych.

Przeczytaj cały artykuł »
Copywriting optymalizacja treści

Kilka prostych sposobów na optymalizację treści

Internet jest pełen tekstów. Kipi słowami, które mogą umieszczać w nim dosłownie wszyscy, wystarczy, że mają połączenie z siecią. Nic więc dziwnego, że niektóre teksty giną w przepastnej czeluści. Jeżeli zależy Ci na tym, żeby były widoczne, żeby Twoja strona internetowa była znana wśród tysięcy osób musisz zrobić jedno – zoptymalizować teksty. Czym jest optymalizacja

Przeczytaj cały artykuł »
Kampania Adwords Wskazówki

10 sposobów na to, jak poprawić swoje kampanie AdWords w 2018

Trudno dzisiaj nie reklamować się w Internecie. Jest to praktycznie niemożliwe i firmy, które chciałyby uniknąć takiego działania praktycznie skazują swoją firmę na nieistnienie. Jednak reklama reklamie nierówna i zaczynając działania marketingowe w sieci trzeba wiedzieć, jak je robić lub jak zmodyfikować, aby odniosły skutek. Dotyczy to również kampanii AdWords. Sposób pierwszy – postaw na

Przeczytaj cały artykuł »
Adwords Mobile

Dlaczego powinieneś zainteresować się AdWords Mobile?

Jeśli chcesz skutecznie promować swoje działania lub produkty powinieneś być na bieżąco i nie pozostawać w tyle za nowinkami. AdWords Mobile to jeden ze sposobów, aby docierać do znacznie szerszej grupy odbiorców, niż dotąd. Jeśli dotąd omijałeś taki pomysł na działanie, przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, dlaczego AdWords Mobile powinno stać się częścią Twojego

Przeczytaj cały artykuł »