• Szybki kontakt:
  • + 48 81 307 77 17
  • kontakt@takmedia.pl

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Wyślij zapytanie o ofertę

Możesz także do nas zadzwonić 81 307 77 17
lub napisać na adres kontakt@takmedia.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest TakMedia sp. z o.o. siedzibą w Lublinie, ul. Rusałka 4B, 20-103 Lublin.

Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania. Dane będą przetwarzane tak długo jak będzie do konieczne to jego obsługi. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania i przygotowania oferty. W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: iod@takmedia.pl.
czytaj całość zwiń

AGENCJA SEO/SEM

Blog

Optymalizacja sklepu internetowego

Optymalizacja strony produktu – jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym?

Wszyscy właściciele sklepów internetowych, którzy chcieliby udostępnić zarówno swoim obecnym, jak i potencjalnym klientom internetowym szybką oraz łatwą możliwość zakupu towarów przez internet powinni zadbać o zbudowanie przejrzystej witryny z funkcją umożliwiającą wybieranie produktów i bezproblemową finalizację transakcji. Ważne jest także określenie jasnych celów marketingowych i sprzedażowych. Niestety w tym ferworze działań (a w przypadku

Przeczytaj cały artykuł »
Kanibalizacja słów kluczowych

Kanibalizacja słów kluczowych – czym jest i jak bardzo grozi Twojej stronie?

Kanibalizacja słów kluczowych – pojęcie doskonale znane (a przynajmniej powinno takie być) pozycjonerom i specjalistom od marketingu internetowego, którzy na co dzień mierzą się z optymalizacją stron, czynnikami on-site i off-site a także działaniami z zakresu planowania i nadzorowania kampanii SEO. Czym właściwie jest wrogo brzmiąca kanibalizacja słów kluczowych i co za sobą niesie? Jak

Przeczytaj cały artykuł »
System reklamowy Google Ads

Rewolucja w Google AdWords – jak zmienia się reklamowanie w Google Ads?

Znacząco zmienia się system funkcjonowania reklam w Google. Idea wprowadzanych zmian ma na celu ułatwienie korzystania z reklamy w Google i sprawienie, by promocja była jeszcze bardziej przystępna dla klientów. Przyglądamy się dokładnie tym zmianom – co będą oznaczać dla reklamodawców? Ostatni tydzień czerwca 2018 z pewnością zostanie zapamiętany na długo przez tych, którzy kiedykolwiek

Przeczytaj cały artykuł »
Nowe przepisy dotyczące ochrony danych osobowych RODO

RODO – co to jest i jakie zmiany wprowadza?

Od początku roku wiele mówi się o RODO i zmianach, jakie wprowadzi. Oznacza ono zmiany zarówno dla osób fizycznych, jak i osób prawnych, firm, instytucji, które będą musiały się do niego dostosować. Obecnie możesz dostrzec nadmiar informacji o rozporządzeniu, dlatego warto poświecić chwilę na ich uporządkowanie. Czym jest RODO? RODO to rozporządzenie o danych osobowych.

Przeczytaj cały artykuł »
Copywriting optymalizacja treści

Kilka prostych sposobów na optymalizację treści

Internet jest pełen tekstów. Kipi słowami, które mogą umieszczać w nim dosłownie wszyscy, wystarczy, że mają połączenie z siecią. Nic więc dziwnego, że niektóre teksty giną w przepastnej czeluści. Jeżeli zależy Ci na tym, żeby były widoczne, żeby Twoja strona internetowa była znana wśród tysięcy osób musisz zrobić jedno – zoptymalizować teksty. Czym jest optymalizacja

Przeczytaj cały artykuł »
Kampania Adwords Wskazówki

10 sposobów na to, jak poprawić swoje kampanie AdWords w 2018

Trudno dzisiaj nie reklamować się w Internecie. Jest to praktycznie niemożliwe i firmy, które chciałyby uniknąć takiego działania praktycznie skazują swoją firmę na nieistnienie. Jednak reklama reklamie nierówna i zaczynając działania marketingowe w sieci trzeba wiedzieć, jak je robić lub jak zmodyfikować, aby odniosły skutek. Dotyczy to również kampanii AdWords. Sposób pierwszy – postaw na

Przeczytaj cały artykuł »