• Szybki kontakt:
  • + 48 81 307 77 17
  • kontakt@takmedia.pl

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Wyślij zapytanie o ofertę

Możesz także do nas zadzwonić 81 307 77 17
lub napisać na adres kontakt@takmedia.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest TakMedia sp. z o.o. siedzibą w Lublinie, ul. Rusałka 4B, 20-103 Lublin.

Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania. Dane będą przetwarzane tak długo jak będzie do konieczne to jego obsługi. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania i przygotowania oferty. W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: iod@takmedia.pl.
czytaj całość zwiń

AGENCJA SEO/SEM

Blog

Adwords Mobile

Dlaczego powinieneś zainteresować się AdWords Mobile?

Jeśli chcesz skutecznie promować swoje działania lub produkty powinieneś być na bieżąco i nie pozostawać w tyle za nowinkami. AdWords Mobile to jeden ze sposobów, aby docierać do znacznie szerszej grupy odbiorców, niż dotąd. Jeśli dotąd omijałeś taki pomysł na działanie, przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, dlaczego AdWords Mobile powinno stać się częścią Twojego

Przeczytaj cały artykuł »
Prowadzenie bloga

10 ważnych powodów, dlaczego warto prowadzić blogi firmowe

Każdy, kto prowadzi firmę i myśli poważnie o pozyskaniu jak największej ilości klientów powinien prowadzić blog firmowy. Dlaczego? Poniżej przedstawiamy 10 najważniejszych powodów, dla których warto prowadzić taki blog: Budowanie marki i pozycji firmy Kim jesteś? Na czym się znasz? Dlaczego klient ma wybrać właśnie Ciebie? Właśnie dlatego, że posiadasz wiedzę i w dodatku jesteś

Przeczytaj cały artykuł »
wskaźniki google analytics

5 wskaźników Google Analytics, które powinien znać każdy.

Google Analytics to aplikacja mierząca kondycje Twojej strony. Tak jak narzędzia do pozyskiwania ruchu (Facebook, Google Adwords, narzędzia email marketingowe) mają za zadanie sprowadzić ruch na Twoją stronę, tak Google Analytics ma ocenić jego jakość. Jeśli chcesz świadomie korzystać z narzędzia, musisz znać kilka podstawowych wskaźników, bez których solidna analiza danych jest w zasadzie niemożliwa.

Przeczytaj cały artykuł »
Teksty SEO

Pozycjonowanie – jak przygotować dobry tekst pod SEO?

W obecnym czasie w sieci pojawia się coraz więcej zleceń na usługi typu: „pisanie tekstów pod SEO”. Branża rozwija się niezwykle prężnie, lecz jak przygotować dobry tekst pod SEO? Czy są potrzebne duże umiejętności językowe i kreatywność? Rodzaje tekstów pod SEO Wbrew pozorom teksty pod SEO nie stanowią jednej kategorii, lecz dzielą się na trzy

Przeczytaj cały artykuł »
Pozycjonowanie vs Adwords

Co wybrać? AdWords Vs Pozycjonowanie

AdWords vs pozycjonowanie Prowadząc stronę internetową na pewno chcesz, by była ona, najskuteczniej jak to możliwe wypromowana. Większości osób zależy na tym aby ich strona wyświetlała się jak najwyżej w wynikach wyszukiwania wyszukiwarki Google, ponieważ to z niej korzysta 98% internautów . By Twoja strona znalazła się w wynikach wyszukiwania jak najwyżej, musisz podejmować konkretne

Przeczytaj cały artykuł »
Optymalizacja strony SEO

SEO – Podstawowe elementy optymalizacji strony internetowej

Optymalizacja strony internetowej to pierwszy krok pozycjonowania i osiągania lepszych wyników w wyszukiwarce Pojawienie się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google to cel wielu firm. W jaki sposób wspierać pozycjonowanie stron internetowych i dlaczego optymalizacja www pod kątem SEO powinna być środkiem do celu, a nie celem samym w sobie? Dowiesz się tego z poniższego poradnika.

Przeczytaj cały artykuł »