STRONY INTERNETOWE

BUDOWA STRON WWW

Jeśli potrzebujesz skutecznej strony internetowej odpowiadające aktualnym trendom i dostosowanej pod wymogi wyszukiwarek, możemy ja dla Ciebie opracować.

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin (dni robocze)

Realizowane przez nas projekty stron internetowych nastawione są na użyteczność, efektywność i budowę pozytywnego wizerunków naszych Klientów. Każda realizacja opracowywana jest indywidualnie, a także zoptymalizowana pod kątem wydajności i pozycjonowania w wyszukiwarkach. Każda strona internetowa powstaje z uwzględnieniem najnowszych trendów, przy wykorzystaniu elastycznych i wygodnych w użyciu narzędzi. To te narzędzia pozwalają naszym Klientom swobodnie zarządzać zawartością witryny i wdrażać zaplanowane strategie marketingowe.

strony www

Przykładowe Realizacje

cordem
profundal
GT

Technologie i najwyższe standardy jakości

Powierzając swoja stronę internetową naszej Agencji Interaktywnej masz pewność, że produkt finalny będzie spełniał najwyższe standardy jakości, a wykorzystane technologie pozwolą Ci na wygodne zarządzanie stroną, a także na swobodną jej rozbudowę. Przykładamy dużą wagę do stabilności, wydajności i bezpieczeństwa naszych produkcji.

Wdrożenia stron produktowych i stron lądowania

Marketing internetowy to nieodłączny element każdej witryny o charakterze biznesowym. Doskonale wiemy jak istotny jest to element i jak łatwo jest przepalać budżet. Nie sztuką jest wydać swoje pieniądze na reklamę w internecie, o wiele trudniejszym zadaniem jest przekształcenie pozyskanego ruchu w Klientów. Możemy pomóc Ci ten proces zoptymalizować.
Wiemy jak przygotować dobrą stronę produktową i skuteczną stronę lądowania tzw. landing page.  Tego typu kreacje znacznie podnoszą szansę na zwiększenie konwersji z prowadzonych kampanii marketingowych np. w mediach społecznościowych, w Google AdWords czy za pośrednictwem innych kanałów generujących ruch.

Co Możemy Dla Ciebie Zrobić?

Skontaktuj się z nami aby wycenić bezpłatnie Twoją realizację. W wycenie pomocne będą takie informacje jak:

  • Wielkość strony i jej charakter (np. wizytówka firmy, sklep internetowy, landing page itp...)
  • Opisz cele jakie ma realizować projekt i oczekiwaną funkcjonalność
  • Napisz kim są Twoi Klienci. Określ grupę docelową (wiek, płeć, zainteresowania, wykształcenie) i podaj kilka adresów stron konkurencji
  • Napisz czym wyróżnia się Twoja oferta na tle innych. Jakie ma atuty, cechy wyróżniające, na które powinniśmy kłaść nacisk.
  • Opisz idee przewodnią określającą główny przekaz, np. "Jesteśmy liderem w branży X".
  • Jeśli to możliwe napisz orientacyjnie jaki budżet planujesz przeznaczyć na realizację WWW
  • W jakim czasie chcesz uruchomić projekt w sieci. Ile mamy czasu na jego realizację.
Ocena: 4.0/5. 3 ocen.
Chwileczkę...