• Szybki kontakt:
  • + 48 81 307 77 17
  • kontakt@takmedia.pl

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Wyślij zapytanie o ofertę

Możesz także do nas zadzwonić 81 307 77 17
lub napisać na adres kontakt@takmedia.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest TakMedia sp. z o.o. siedzibą w Lublinie, ul. Rusałka 4B, 20-103 Lublin.

Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania. Dane będą przetwarzane tak długo jak będzie do konieczne to jego obsługi. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania i przygotowania oferty. W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: iod@takmedia.pl.
czytaj całość zwiń

AGENCJA SEO/SEM

Kampania Google Ads

Dotrzesz błyskawicznie do nowych Klientów pozyskując natychmiastowy i odpowiednio stargetowany ruch na swojej stronie. Kampanie reklamowe Google Ads umożliwią Ci szybkie pojawienie się na pierwszej stronie wyszukiwarki Google.

Wykorzystując wszystkie możliwości stworzone przez to potężne narzędzie marketingu sieciowego, będziemy jednak w stanie uzyskać dla Twojego internetowego biznesu znacznie więcej – poprawić współczynnik konwersji i wskaźnik odrzuceń, a także podnieść rozpoznawalność Twojej marki w sieci czy wypromować konkretną ofertę w skutecznej kampanii produktowej.

Nasze pomysły uzależnione są stricte od Twoich założeń finansowych, celów biznesowych i strategii marketingowej, ale uwzględniają także możliwości modyfikacji oferty do potrzeb grup odbiorców czy kontrolowanie poczynań Twoich konkurentów rynkowych w sieci. Poznaj wszystkie możliwości, jakie otwiera przed Twoim biznesem Google Ads.

Kampanie Google Ads (dawniej AdWords)

Dzięki płatnej kampanii w wyszukiwarce dotrzesz do potencjalnych Klientów niemal natychmiast. Google Ads daje możliwość promowania Twojej firmy w sieci wśród dużej rzeszy użytkowników przeglądarki Google. Ponieważ Google to nie tylko jedna wyszukiwarka internetowa, ale cała sieć partnerska, w której skład wchodzą nawet tak potężne portale jak YouTube, istnieje wiele narzędzi innych niż pozycjonowanie strony czy reklama tekstowa. Korzystając z Google Ads można uzyskać więc jednoczesny dostęp do wielu kanałów komunikacji i promocji z sieci Google, a co najważniejsze – wszystkie reklamy i kampanie zorganizowane z pomocą systemu Ads są zunifikowane i standaryzowane przez Google, co gwarantuje bezpieczeństwo oraz funkcjonalność wszystkich oferowanych rozwiązań czy wspólny język statystyczny i metodologię obsługi interfejsu.

Jak wiadomo większość internautów szukając produktów i usług zatrzymuje się na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Reklamy Google Ads z odpowiednio dobranymi słowami kluczowymi pokażą Twoją firmę na pierwszych miejscach gwarantując duże prawdopodobieństwo, ze klient zainteresowany Twoją branżą kliknie w reklamę prowadzącą do Twojej strony Internetowej. Oczywiście świadczymy usługi z zakresu nie tylko analizy SEO i marketingu sieciowego, ale również pozycjonowania, dzięki czemu jesteśmy w stanie wywindować Twoją domenę na najwyższe pozycje w wynikach zapytań o daną frazę.

Dla pełnego sukcesu warto jednak łączyć dostępne narzędzia marketingowe w systemie Google Ads, sięgając chociażby po reklamę tekstową, będącą doskonałym sposobem na bezpośrednie zaprezentowanie swojej konkretnej oferty usługi czy produktu użytkownikowi Internetu. Sklepy i portale aukcyjne czy porównywarki cen bardzo wiele zyskują sięgając po narzędzie jakim jest kampania produktowa, natomiast przy prowadzeniu wielokanałowej kampanii wizerunkowej dużej marki obowiązkowo sięgnąć warto po marketing wideo w Google Ads. Uzupełnieniem dla wszystkich tych metod promocji jest remarketing, który adresowany jest przede wszystkim do użytkowników, którzy raz zalogowali się na interesującej nas stronie, ale nie podjęli żadnej czynności, obniżając tym samym współczynnik konwersji.

Kalkulator Kampanii Google Ads

Skorzystaj z naszego kalkulatora i sprawdź koszty. Możesz dokładnie przeanalizować składniki każdego z oferowanych pakietów i świadomie zdecydować się na taki zakres usług, który w tej chwili jest dla Ciebie najbardziej adekwatny. W kolejnym kroku wskażesz prognozowany przez Twoje przedsiębiorstwo budżet na kampanię w Google Ads, a my przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę cenową. Przy kampaniach wycenianych powyżej 8000 złotych możliwe jest negocjowanie najkorzystniejszych warunków cenowych.

ILE KOSZTUJE OBSŁUGA KAMPANII GOOGLE ADS?

Skorzystaj z naszego kalkulatora i sprawdź koszty

OBLICZ

0$

Dziękujemy, skontaktujemy się wkrótce

Wybierz Pakiet


Prowizja 200 zł netto + 15% od budżetu kampanii powyżej 1000 zł netto
Reklama w wyszukiwarce:
Standard
Zakupy Google
Reklama w sieci reklamowej:
Kierowanie kontekstowe
Kierowanie behawioralne
remarketing
Reklama w Gmail
Reklama na YouTube


Prowizja 400 zł netto + 16% od budżetu kampanii powyżej 2000 zł netto
Reklama w wyszukiwarce:
Standard
Zakupy Google
Reklama w sieci reklamowej:
Kierowanie kontekstowe
Kierowanie behawioralne
Remarketing
Reklama w Gmail
Reklama na YouTube


Prowizja 600 zł netto + 17% od budżetu kampanii powyżej 2000 zł netto
Reklama w wyszukiwarce:
Standard
Zakupy Google
Reklama w sieci reklamowej:
Kierowanie kontekstowe
Kierowanie behawioralne
Remarketing
Reklama w Gmail
Reklama na YouTube

Wybierz pakiet aby kontynuować

KOLEJNY KROK

Bannery reklamowe


300 x 600 px 980 x 120 px 728 x 90 px 468 x 60 px 250 x 250 px 200 x 200 px 300x 250 px


728 x 90 px 468 x 60 px 336 x 280 px 250 x 250 px 200 x 200 px 300 x 250 px 160 x 600 px 120 x 600 px 980 x 120 px 300 x 600 px


50 x 250 px 200 x 200 px 300 x 250 px 160 x 600 px 120 x 600 px 300 x 600 px 970 x 90 px 320 x 100 px 970 x 250 px 300 x 1050 px 980 x 120 px


468 x 60728 x 90 320 x 50 px 250 x 250 px 200 x 200 px 336 x 280 px 300 x 250 px 120 x 600 px 160 x 600 px 300 x 600 px 970 x 90 px 320 x 100 px 970 x 250 px 300 x 1050 px 980 x 120 px 930 x 180 px 250 x 360 px 580 x 400 px

Wybierz pakiet aby kontynuować

KOLEJNY KROK

Reklama w wyszukiwarce + Sieć reklamowa

Ustaw na suwaku budżet reklamowy. Przy budżetach powyżej 8000 zł netto - koszty są negocjowane




Wybierz pakiet aby kontynuować

KOLEJNY KROK

Reklama w wyszukiwarce

Ustaw na suwaku budżet reklamowy. Przy budżetach powyżej 8000 zł netto - koszty są negocjowane




Wybierz pakiet aby kontynuować

KOLEJNY KROK

Usługi opcjonalne


Opracowanie strony lądowania na którą będą kierowane reklamy, aby zwiększyć ich skuteczność.


Opracowanie bannerów do reklam displayowych w sieci reklamowej.


Przygotujemy filmy reklamowe, promocyjne i animacje. Zaznacz to pole aby otrzymać ofertę.

Wybierz pakiet aby kontynuować

KOLEJNY KROK

Google, Gmail, YouTube

Ustaw na suwaku budżet reklamowy. Przy budżetach powyżej 8000 zł netto - koszty są negocjowane




Wybierz pakiet aby kontynuować

KOLEJNY KROK

Podsumowanie

Koszt obsługi kampanii (netto) :

Zestawienie

Opis Informacja Ilość Kwota netto
Rabat :
Suma :
Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez TakMedia sp. z o.o. w celu dokładnego zaprezentowania oferty.

WYŚLIJ ZAPYTANIE

Rodzaje prowadzonych kampanii

reklama w Google

Reklama w Wyszukiwarce Google

Twoja firma na pierwszych stronach wyszukiwania już w pierwszym dniu kampanii. Sprawdzimy jakie są najczęstsze frazy i słowa kluczowe w zapytaniach Internautów poszukujących towarów lub usług z Twojej branży zarówno w skali rocznej jak i bieżącej. Dzięki temu optymalnie dopasujemy pozycjonowanie pod charakter prowadzonej działalności i rodzaj oferowanego asortymentu, uwzględniając przy tym zarówno sezonowe jak i chwilowe trendy.

Bardzo wysoka pozycja w wynikach wyszukiwania Google natychmiast przekłada się na wzrost ruchu na stronie www. To także doskonały sposób na weryfikację słów kluczowych pod kątem ich konwersji i wzrostu sprzedaży. Wiemy, że z handlowego i biznesowego punktu widzenia pusty ruch na stronie nie daje Ci żadnych korzyści, dlatego zadbamy również o to, aby klienci logujący się na Twojej domenie czuli większą ochotę na skorzystanie z zaprezentowanej oferty i sfinalizowanie zakupów.

Kampanie Produktowe

Reklamuj produkty ze swojego sklepu wraz ze zdjęciem i ceną. Twoi Klienci będą mogli zobaczyć produkty z Twojego sklepu bezpośrednio w wynikach wyszukiwania, co ułatwia decyzje zakupowe. System Google Ads ma w tym aspekcie kilka istotnych elementów, które powinny mieć dla Ciebie znaczenie. Przede wszystkim, nie ma możliwości dodatkowego płacenia za mocniejsze wyróżnienie produktów – ramka, w której wyświetlane są oferty z kampanii produktowej Ads jest standaryzowana i uniwersalna dla wszystkich korzystających z wtyczki, dlatego nie ma możliwości, aby zdjęcia produktów Twojej konkurencji byłyby w jakikolwiek sposób potraktowane preferencyjnie. Istnieje także możliwość wyłączenia funkcji automatycznego kadrowania i przycinania fotografii, dzięki czemu w pełni zapanujemy nad przekazem wizualnym związanym z daną ofertą czy podkreślimy przy okazji logo Twojej marki albo adres domeny głównej.

Bardzo ważnym aspektem organizowania kampanii produktowej w Google Ads jest możliwość uzupełnienia opisów produktów takimi bardzo ważnymi z punktu widzenia handlu i marketingu informacjami, jak chociażby cena, koszty transportu albo dostępność produktu czy czas trwania danej oferty. Wszystko to sprawia, że w niewielkiej ramce składającej się z 3-5 fotografii i krótkich opisów produktu, ukryta jest ogromna moc reklamowa, z której warto świadomie korzystać. Pamiętaj, że dzisiejszy konsument, zwłaszcza ten internetowy, to wzrokowiec i najszybciej przekonają go do „kliknięcia” fotografie, animacje lub ciekawe materiały wideo.

Zadbamy także o to, aby wszystkie pojawiające się kampanie produktowe Twojego sklepu były zgodne z wciąż zmieniającymi się wytycznymi formalnymi Google Ads. Ważnym jest, aby prawidłowo redagować wszystkie informacje zawarte w systemie, ale kluczowe dla ostatecznego wzrostu sprzedaży jest także bieżące aktualizowanie in formacji o produktach (system Google Ads wymaga tego przynajmniej raz w miesiącu, ale przy częstych kampaniach promocyjnych i ofertach rabatowych konieczne jest bieżące aktualizowanie wszystkich danych o produktach).

remarketing

Remarketing

Tym, którzy odwiedzili Twoją stronę, ale np. nie dokonali zakupu możesz przypomnieć się wykorzystując remarketing. To skuteczny sposób na przekształcenie niezdecydowanych w zaangażowanych Klientów. Naturalnie wcześniej przeprowadzimy dla Twojej domeny kompletną analizę SEO, w efekcie której będziemy wiedzieć, czy na prowadzonej przez Ciebie stronie nie występują tzw. „wąskie gardła”, czyli miejsca zniechęcające użytkownika do sfinalizowania zakupu. Wyeliminujemy takie zdarzające się często problemy jak:

  • zbyt długi proces zakupowy czy skomplikowane formularze rejestracyjne;
  • niejasne zasady zakupów, transakcji czy transportu;
  • nieczytelna i zbyt obszerna materiałowo podstrona;
  • brak wyraźnego „call to action”, czyli miejsca głośno nawołującego Internautę do podjęcia konkretnego działania (zakup, zamówienie, rezerwacja, dodanie do ulubionych, dodanie do koszyka, kliknięcie do powiązanej kategorii itp.).

A dopiero później zajmiemy się tym, aby rozkręcić remarketing w Google Ads dla Twojej witryny. Założenia remarketingu są wyjątkowo proste, ale przez to również skuteczne – system wyświetla reklamę przypominającą o Twoim sklepie czy danej ofercie produktowej użytkownikowi, który przed chwilą zakończył sesję przeglądania Twojej strony i nie podjął żadnego działania. Odświeżenie swojej marki w świadomości takiego niezdecydowanego konsumenta to pierwszy krok w stronę ponownego przyciągnięcia go na witrynę, ale tym razem ze zdecydowanie większą motywacją zakupową.

Reklama na YouTube

Wyświetlaj swoje filmy reklamowe na największym portalu wideo na świecie. Doskonały sposób na budowanie rozpoznawalności marki i zaufania. YouTube dostępny jest dla ponad miliarda Internautów na świecie, ale Google Ads wykorzystuje także inne serwisy wideo i całą sieć partnerską do promowania reklamy w wersji materiału wideo. Z uwagi na ogromną renomę, jaką cieszy się jednak YouTube globalnie, dla marki Twojego sklepu obecność filmików promocyjnych właśnie na tym serwisie ma największą moc marketingową.

Stale pojawiają się nowe możliwości technologiczne i propozycje promocji poprzez system wideo. Wciąż bardzo atrakcyjny cenowo. Można uzyskać nie tylko prawo do wyświetlania reklam wideo w wynikach wyszukiwarki Google czy w wynikach wyszukiwania YouTube. Google Ads daje dostęp do kampanii YouTube także w postaci filmików prezentowanych przed filmikiem wybranym przez Internautę lub bezpośrednio po nim. Niektóre materiały na YouTube mają także krótkie przerywniki w trakcie swojego trwania – to także potencjalne miejsce do ogłoszenia Twojej oferty w formacie wideo. Naturalnie oferujemy tworzenie takich materiałów wideo i ich odpowiednie formatowanie, aby były zgodne z surowymi wymogami technicznymi i jakościowymi Google Ads.

Dlaczego Google Ads?

01

Szybkość

Jeżeli chcesz szybko zacząć wyświetlać swoje reklamy na pierwszej stronie wyszukiwarki, warto skorzystać z płatnych wyników wyszukiwania.  Dzięki Google Ads Twoje reklamy zaczną się wyświetlać już w pierwszym dniu kampanii, generując ruch na twojej stronie. Do wyboru masz wiele formatów reklam tekstowy, graficzny a nawet video.

02

Efektywność

Google Ads umożliwia dotarcie z reklamą do setek klientów ale także na dokładną analize podjętych działań . W reklamę której wyników nie da się zmierzyć nie warto inwestować, dlatego kampania Google Ads jest idealnym rozwiązaniem. Bez problemu sprawdzimy jakie reklamy prowadziły do określonych działań w witrynie, jak zakup produktów lub wysłanie formularza z zapytaniem. Dzięki temu zoptymalizujemy Twoja kampanię tak aby przynosiła jak największe korzyści.

03

Wyniki

Pamiętaj że samo kliknięcie w reklamę to nie wszystko. Najważniejsze jest co robi użytkownik gdy znajdzie się już na Twojej witrynie. Dzięki Ads możemy mierzyć konwersję oraz dokładnie wskazać to jakie działanie użytkownik wykonał na Twojej stronie.  Mierznie konwersji pozwoli także na zmierzenie zwrotu inwestycji poniesionej w reklamę, tak abyś miał pewność że reklama w którą inwestujesz zapewnia odpowiednie wyniki.