• Szybki kontakt:
  • + 48 81 307 77 17
  • kontakt@takmedia.pl

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Wyślij zapytanie o ofertę

Możesz także do nas zadzwonić 81 307 77 17
lub napisać na adres kontakt@takmedia.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest TakMedia sp. z o.o. siedzibą w Lublinie, ul. Rusałka 4B, 20-103 Lublin.

Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania. Dane będą przetwarzane tak długo jak będzie do konieczne to jego obsługi. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania i przygotowania oferty. W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: iod@takmedia.pl.
czytaj całość zwiń

AGENCJA SEO/SEM

Kampania Produktowa

Proponuj asortyment sklepu internetowego bezpośrednio w wyszukiwarce Google. Skorzystaj z ujednoliconych i sprawdzonych rozwiązań Google Ads, które wyświetlają i zaprezentują internautom Twoje produkty w specjalnym interfejsie Google Ads. Uniwersalny język i wygląd kampanii produktowych oferowanych przez Google Ads sprawia, że Twoja reklama będzie równie interesująca dla potencjalnych klientów, co oferta konkurentów rynkowych – nawet tych najpotężniejszych.

Proponuj asortyment sklepu internetowego bezpośrednio w wyszukiwarce Google. Skorzystaj z ujednoliconych i sprawdzonych rozwiązań Google Ads, które wyświetlają i zaprezentują internautom Twoje produkty w oknie zakupów wyszukiwarki Google. Uniwersalny język i wygląd kampanii produktowych oferowanych przez Google Ads sprawia, że Twoja reklama będzie równie interesująca dla potencjalnych klientów, co oferta konkurentów rynkowych – nawet tych najpotężniejszych.

Klient już w trakcie wyszukiwania produktów może zobaczyć zasoby Twojego sklepu odpowiadające jego zapytaniom bez wchodzenia na Twoją stronę. Dla Ciebie natomiast oznacza to wyjątkowo mało pracy i proste zasady współpracy – proces ten jest w dużym stopniu zautomatyzowany, dzięki czemu po stronie użytkownika leży głównie regularne aktualizowanie informacji produktowych, a za całą resztę kompozycji i wyświetlania odpowiada już sprawny system Google Ads.

Promuj produkty ze swojego sklepu!

Kampanie produktowe polegają na promowaniu w wyszukiwarce Google konkretnego produktu lub wielu produktów z Twojego asortymentu. Dla ogromnej rzeszy klientów – zarówno tych zdecydowanych na zakup jak i niezobowiązująco przeglądających Internet – to właśnie wyniki podane przez wyszukiwarkę Google stanowią wskazówkę do tego, gdzie udać się po konkretny towar albo usługę. Nawet jeśli w samych wynikach wyszukiwania widnieją tylko odnośniki do stron z ich krótkim opisem, to już cała prawa strona wyszukiwarki jest gotowa do zagospodarowania właśnie pod tematyczne, produktowe reklamy.

Dobrze ustalona kampania produktowa pozwoli Ci zwiększyć sprzedaż i wypromować swoje artykuły. Ważnym jest oczywiście, aby przeanalizować ruch na stronie oraz sprawdzić, w których miejscach pojawia się największy potencjał do zagospodarowania. Kluczowe są jednak frazy, według których Internauci wyszukują informacji na dany temat – sukces zapewni Ci tylko mądre wybieranie fraz kluczowych i odpowiednie parowanie ich z produktami w Twoim asortymencie. Jeśli masz wątpliwości jak zabrać się za taką kampanię, chętnie Ci pomożemy. Google Ads to nasza specjalność.

kampania produktowa Goodle Ads

01

Na czym to polega?

Reklamy produktowe opierają się na promowaniu produktów z Twojego sklepu internetowego w wyszukiwarce Google. Dzięki takim kampaniom jesteś w stanie wyświetlić konkretny produkt wraz z ceną i zdjęciem osobom, które poszukują konkretnych rzeczy jak np. buty lub laptopy jeszcze przed wejściem na Twoją stronę. Google Ads zadbało o to, aby standard danych wyświetlanych w ramach takiej kampanii był w miarę spójny na cały świecie – masz więc pewność, że Twoje reklamy nie będą traktowane w żaden wybiórczy czy preferencyjny sposób w stosunku do konkurentów.

Ma to także znaczenie dla siły samego przekazu – gdyby ramki z reklamami i informacje w nich zawarte różniły się znacząco między sobą, osłabiałoby to przekaz niektórych z nich. Zachowując zunifikowany model prezentacji Twojej oferty produktowej w Google Ads zyskujemy pewność, że każda wyświetlona reklama będzie działała na odbiorcę przeszukującego Internet w poszukiwaniu określonych towarów lub usług. Reklamy produktowe są bardzo skuteczne i pozwalają wyeliminować przypadkowe kliknięcia za które musisz zapłacić. Bowiem osoby, które zobaczą zdjęcie poszukiwanego produktu oraz cenę, klikając w reklamę są w większym stopniu zainteresowane dokonaniem zakupu, ponieważ znają większość informacji potrzebnych do podjęcia decyzji.

Kampania produktowa Ads pozwala reklamować produkty z Twojego sklepu w wyszukiwarce Google. Każdy reklamowany produkt zawiera zdjęcie, tytuł oraz cenę i informację o dostępności. Google Ads może automatycznie wykonywać niektóre zabiegi na przekazanych do systemu danych – chociażby takim procesem jest automatyczne przycinanie i kadrowanie obrazów. Dzięki temu kilka aparatów cyfrowych oferowanych w Twoim sklepie zostanie zaprezentowany w zbliżony sposób, ale oczywiście istnieje możliwość ręcznego skonfigurowania kampanii w taki sposób, aby wyłączyć automatyczne przycinanie fotografii. W ten sposób zapanujesz w stu procentach nad tym, w jaki sposób Google zaprezentuje Twój towar wśród wyników wyszukiwania dla konkretnej frazy.

Tak wiele informacji pozwala potencjalnemu klientowi podjąć decyzję o zakupie jeszcze przed wejściem do Twojego sklepu, dlatego kampanie produktowe są niezwykle efektywne i stosunkowo tanie. Kampanię produktową możesz wykorzystać również w remarketingu. Jeżeli ktoś wcześniej był w Twoim sklepie i interesował się konkretnym produktem możesz wyświetlać mu spersonalizowaną reklamę aby skłonić do podjęcia decyzji i zakupu. Wspólne łączenie ze sobą remarketingu oferowanego przez Google Ads oraz kampanii produktowych sprawia, że nawet po dłuższej nieobecności w Twoim sklepie Internauci nadal mają możliwość zauważenia Twoich produktów czy logo Twojej marki w wyszukiwarce. Mamy ogromne doświadczenie w takim komplementarnym prowadzeniu wielotorowej strategii wizerunkowej w sieci – narzędzia Google Ads poznaliśmy dogłębnie, co z chęcią udowodnimy na twojej kampanii produktowej.

02

Jak działa?

03

Korzyści

Niewątpliwie największą korzyścią z uruchomienia kampanii produktowej Google Ads jest promocja konkretnych artykułów z asortymentu firmy, zwiększenie znajomości oferty marki wśród potencjalnych klientów i oczywiście poprawa sprzedaży, a co za tym idzie – większe zyski. Nie bez znaczenia dla Twojego biznesu powinna być także rywalizacja z konkurentami rynkowymi i ekspozycja własnej marki wszędzie tam, gdzie promują się Twoi bezpośredni rywale. Skonfigurowanie ręczne kampanii Google Ads jest bardzo proste, więc coraz mniejsze sklepy i dostawcy korzystają z tego narzędzia – warto dołączyć do grupy tych sprzedawców, którzy wykorzystują każdą nadarzającą się okazję do reklamy swoich produktów czy remarketingu swojej oferty.

Większy ruch na stronie internetowej firmy to kolejny duży plus, gdyż im większy ruch, tym lepsza rozpoznawalność marki, lepsza sprzedaż i większe zyski. Kolejną korzyścią wynikającą z odpowiednio przeprowadzonej kampanii produktowej w Google Ads jest niewątpliwie poprawienie współczynnika konwersji, czyli zyskanie zdecydowanych kupców, którzy przejdą całą ścieżkę zakupową aż do końca. Jeśli są bowiem zdecydowani na jakiś zakup i sprawdzili już jego parametry techniczne, a oczekiwali jedynie przypomnienia lub informacji o dobrej ofercie cenowej, to po zobaczeniu takiego produktu w Google Ads najpewniej szybko przejdą do działania.

CO ZAPEWNIAMY?

Osiągamy cele

Dzięki długiemu wywiadowi z Tobą oraz za sprawą dogłębnej analizy wszystkich danych statystycznych na temat ruchu w Twoim sklepie i zainteresowaniu klientów, możemy precyzyjnie nakreślić wspólne cele. Nasze zaangażowanie w realizowany plan przekłada się zawsze na Twoją satysfakcję i wyraźną poprawę funkcjonowania sklepu – w tym wypadku, poprzez lepsze promowanie asortymentu bezpośrednio w Google. Cele te możemy wyrazić w sposób najbardziej adekwatny dla naszego klienta – czy to poprzez ilościowy wzrost ruchu na stronie jak i poprzez wymierny wzrost liczby transakcji zrealizowanych online.

cele2
cele

Tworzymy reklamy

Chociaż w ramach Google Ads to system Google w ogromnej mierze odpowiada za to, jak ostatecznie prezentują się poszczególne materiały promocyjne i reklamy, to w rzeczywistości nasza praca wcale nie musi ograniczać się do zarządzania tylko interfejsem i aktualizowania danych produktowych (co przez system Google Ads wymagane jest nie rzadziej, niż co 30 dni). Bardzo ważne jest także odpowiednie dobieranie słów kluczowych i fraz, przy których dane produkty mają się pojawić, a na decyzje konsumenckie wpływać można także poprzez odpowiednio dobrany obraz albo oferowaną niską cenę produktu. Tworzymy więc reklamy od A do Z i na każdym etapie – od projektu po wyświetlanie w sieci – kontrolujemy jej działanie, wygląd i efekty a także dbamy o optymalizację budżetu.

Optymalizujemy wydatki i zwiększamy dochody

Wydatki miesięczne na kampanię produktową w systemie Google Ads są stosunkowo niewielkie w porównaniu do korzyści, jakie mogą wygenerować. Poprawa współczynnika konwersji przekłada się wprost na optymalizowanie budżetu Twojego sklepu. Większy odsetek użytkowników, którzy ostatecznie dokonają zakupu i zapłacą za towar, nie poprzestając wyłącznie na jego oglądaniu i porównywaniu – to po prostu większe przychody w danym miesiącu kalendarzowym. I tak w dość krótkiej perspektywie zauważyć można realny wzrost obrotów handlowych przedsiębiorstwa pomimo zaangażowania dodatkowych środków w kampanie produktowe czy remarketing z Google Ads.

optymalizacja kosztów
raporty

Raportujemy naszą pracę

Efekty naszej pracy w systemie Google Ads są bardzo łatwo obliczalne i mierzalne, dzięki czemu jako nasz klient zyskujesz pewność, że nie obciążymy Cię kosztami za pracę, której nie wykonaliśmy lub która wykonała się sama. Dbanie o prezentację Twojej oferty handlowej to jedno, natomiast prawidłowe konfigurowanie wtyczek i modułów reklamowych Google czy rozwiązywanie problemów natury technicznej przy nieprawidłowej pracy kampanii, to druga strona naszej pracy. Ze wszystkich poczynionych przez nas akcji i zrealizowanych kampanii otrzymasz oczywiście szczegółowy raport, który pomoże także zrozumieć w wydatnych liczbach, jak promowanie się w Google Ads przekłada się na realne zyski Twojego biznesu.

Dobieramy grupy docelowe

Zależy nam na tym, aby planowane przez nas kampanie Google Ads były przede wszystkim skuteczne. Ani właścicieli sklepu, ani nas nie interesuje wyświetlanie reklam dla samej obecności w wynikach wyszukiwania. Dlatego stale poszerzamy posiadane przez nas dane na temat poszczególnych odbiorców, tworzymy grupy docelowe i szeregujemy poszczególne oferty według najbardziej adekwatnych i popularnych słów kluczowych. Dzięki temu wszyscy zyskujemy pewność, że reklama będzie się pojawiała przede wszystkim tam, gdzie trzeba i gdzie znajdują się Internauci potencjalnie zainteresowani danym towarem czy usługą.

targetowanie