• Szybki kontakt:
  • + 48 81 307 77 17
  • kontakt@takmedia.pl

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Wyślij zapytanie o ofertę

Możesz także do nas zadzwonić 81 307 77 17
lub napisać na adres kontakt@takmedia.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest TakMedia sp. z o.o. siedzibą w Lublinie, ul. Rusałka 4B, 20-103 Lublin.

Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania. Dane będą przetwarzane tak długo jak będzie do konieczne to jego obsługi. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania i przygotowania oferty. W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: iod@takmedia.pl.
czytaj całość zwiń

AGENCJA SEO/SEM

Kampania remarketingowa

Zwiększ Konwersję dzięki Remarketingowi w Google Ads. Jeśli nie udało się przekonać do swojej oferty Internauty za pierwszym razem, zawsze istnieje szansa sfinalizowania transakcji poprzez przypomnienie o swoim istnieniu na zasadach wypracowanych przez Google Ads.

Jeśli nie udało Ci się przekonać internautów do swojej oferty za pierwszym razem, zawsze istnieje szansa sfinalizowania transakcji poprzez przypomnienie o swoim istnieniu na zasadach wypracowanych przez Google Ads. Ta forma pozyskiwania Klientów potrafi zwiększyć skuteczność prowadzonych Kampanii nawet kilkukrotnie. Ma ona szczególnie skuteczne zastosowanie tam, gdzie np. z uwagi na wysoką cenę produktów lub specjalistyczny charakter oferowanych usług lub towarów, Klient nie podejmuje decyzji przy pierwszej wizycie w sklepie i potrzebuje czasu na zastanowienie. Remarketing Google Ads to kolejny krok do sukcesu Twojej strony poprzez umiejętne przypominanie o swojej ofercie klientowi, który niedawno odwiedził sklepową witrynę.

Remarketing Google Ads, dlaczego warto z niego korzystać?

Kampania remarketingowa Google Ads skierowana jest do potencjalnych klientów, którzy odwiedzili Twoją witrynę internetową, ale nie dokonali na niej określonego działania jak zakup lub wypełnienie formularza kontaktowego. Wszędzie tam, gdzie nie pojawiło się wystarczająco wyraźne ‘call to action’ lub w miejscach, gdzie sesja klienta wygasła bez żadnej czynności z innych powodów – możliwe jest ponowne przyciągnięcie internauty poprzez uświadomienie mu, że nie zakończył przeglądania danej oferty czy przypomnienie o aktualnej promocji.

Dzięki remarketingowi możesz wyświetlać takim osobom spersonalizowane reklamy, które pojawiają się im w wyszukiwarce oraz w ramach serwisów partnerskich Google w ciągu najbliższych kilku dni. W ramach tej funkcji przypomnieć można klientowi konkretny produkt, na który zwrócił uwagę, ale można też odesłać go tym razem do strony głównej sklepu lub zaprezentować mu ofertę rabatową wraz z nazwą strony czy logiem marki, które powinny być mu znane z poprzedniej wizyty. Dzięki ponownemu wyświetleniu reklam osobom, które wcześniej zapoznały się z Twoją ofertą – zwiększasz swoje szanse na osiągnięcie celu. Pomożemy Ci w przygotowaniu i przeprowadzeniu kampanii remarketingowej, a także stworzymy spersonalizowane reklamy.

Dla kogo?

Remarketing AdWords jest dla Ciebie, jeśli:

Prowadzisz stronę lub sklep

Kampania remarketingowa pomoże wzmocnić rozpoznawalność marki i nawiązać stałe relacje z klientem. Jeśli jesteś zaniepokojony współczynnikiem konwersji, jaki generuje Twój sklep internetowy, remarketing z Google Ads pozwoli Ci jeszcze raz sięgnąć po tę grupę klientów, którzy podczas pierwszej wizyty w sklepie nie podjęli żadnych działań.

Chcesz zwiększyć ilość zamówień

Zmniejszy ilość porzuconych koszyków, znacząco poprawiając ilość sfinalizowanych zamówień. Jest to więc doskonałe narzędzie dla tych sklepów internetowych, które już mogą pochwalić się wysoką pozycją w wynikach wyszukiwania oraz znaczącym ruchem na stronie, ale wciąż nie osiągnęły zadowalającego współczynnika konwersji i chcą umiejętniej wykorzystać tych klientów, którzy na domenie już się logowali.

Planujesz wzmocnić inne kampanie

Remarketing w Google Adwords jest idealnym rozwiązaniem, aby ponownie dotrzeć do klientów trafiających z innych kampanii. Warto pomyśleć o nim zwłaszcza w chwili, gdy kończone są najistotniejsze promocje czy akcje marketingowe – wtedy po raz kolejny przypomnieć można o swojej ofercie klientom, którzy z jakiegoś powodu za pierwszym razem nie sfinalizowali transakcji ani nie złożyli zamówienia. Kończąc wielotygodniowe lub wielomiesięczne kampanie promocyjne warto sięgnąć po remarketing, aby raz jeszcze ponowić przekaz reklamowy skonstruowany za spore pieniądze przy tej okazji.

01

Do kogo kierować remarketing?

Kampanię remarketingową Google Ads kierować możesz np. do wszystkich potencjalnych klientów, którzy porzucili koszyk, oglądali produkty w konkretnej kategorii z Twojej oferty lub po prostu byli na Twojej stronie. Takim osobom w ciągu następnych dni wyświetlać się będą reklamy przypominające o ofercie Twojej firmy. Można oczywiście w bardzo zaawansowanym stopniu personalizować zarówno obrazki wyświetlane przy tej okazji, treści znajdujące się bezpośrednio na reklamie jak i adresy stron i podstron, do których odsyłać będzie dana grafika po jej kliknięciu. W ten sposób łatwo i bardzo szybko zmienić można szablon grafiki czy kolorystykę albo główne logo dołączone do kampanii remarketingowej, podkreślając np. ubiegające dni do końca promocji zmieniającym się kolorem tła. Dzięki temu, nie tylko Twoja marka utrwali się w ich podświadomości, ale także zwiększy prawdopodobieństwo, że wrócą do Twojego sklepu i dokonają zakupu.

02

Jak działa remarketing w
Google Ads?

Jeżeli potencjalny klient wszedł na Twoją stronę, przejrzał ofertę a nawet wrzucił coś do koszyka, lecz ostatecznie zrezygnował, kampania remarketingowa pozwoli Ci ponownie dotrzeć do takiego klienta i wyświetlić spersonalizowaną reklamę np. z produktem który przed chwilą oglądał. Pamiętaj, że klientów którzy wykazali zainteresowanie Twoimi produktami jest o wiele łatwiej skłonić do dokonania zakupu. Często są to klienci, którzy zdążyli już zapoznać się ze specyfikacją produktu lub warunkami danej usługi, a decyzji o zakupie czy zamówieniu nie dokonali głównie z powodów wątpliwości finansowych czy chęci zastanowienia się nad decyzją. W takich przypadkach przypomnienie o niedawno oglądanych ofertach może trafić na bardzo podatny grunt i doprowadzić do niemal natychmiastowego podjęcia decyzji o zakupie, którą klient wcześniej odłożył.

Kampania remarketingowa w Google Ads może być kierowana do osób, które np. odwiedziły odpowiedni dział w Twoim sklepie, oglądali konkretne produkty lub jeżeli posiadasz konto na Youtubie obejrzeli film lub zasubskrybowały kanał. Reklama remarketingowa może wyświetlać na różnych witrynach i różnych urządzeniach w ciągu następnych dni od odwiedzenia Twojej strony. Inwestowanie w spersonalizowaną reklamę dla klientów którzy spotkali się już z twoją marką pozwoli osiągnąć lepsze wyniki a co za tym idzie zwiększy zwrot z inwestycji w reklamę.

03

Korzyści z remarketingu w Google Ads

Kampania remarketingowa w Google Ads polega na przekonaniu niezdecydowanych klientów do zakupu. Wyświetlanie reklam osobom, które zetknęły się już z Twoją ofertą ma ten plus, że marka bardzo głęboko zapada im w pamięć. Myśląc o konkretnej rzeczy, jakiej potrzebują, skojarzą że Twoja firma ma ją w swojej ofercie. Można mówić więc o dodatkowym, strategicznym wymiarze korzystania z remarketingu – każda taka kampania prowadzi do utrwalenia marki w świadomości wielu odbiorców i ugruntowania pozycji danego adresu internetowego w wynikach wyszukiwania.

Może potencjalny klient waha się, czy warto coś kupić. Reklama może sprawić, że szala tego wahania przechyli się w stronę zakupu. Zadowolony klient, który dokonał transakcji w wyniku kampanii remarketingowej może stać się wiernym klientem, który nie tylko wróci do Twojego sklepu, ale poleci go innym. Korzyści jak widzisz jest dużo. Pomożemy Ci stworzyć Twoją własną kampanię remarketingową AdWords.

Rodzaje Remarketingu Adwords

Remarketing standardowy

Reklama w formie tekstowej ponownie wyświetlana użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę.

Remarketing dynamiczny

Automatycznie generowane reklamy na podstawie zachowań użytkowników na stronie internetowej.

Remarketing Customer Match

Działa w oparciu o posiadane listy e-mail. Pozwala wyświetlać reklamy osobom z listy kontaktów.

Remarketing filmów wideo

Pozwala wyświetlać reklamy osobom które weszły w interakcję z Twoimi mediami lub kanałem YouTube.

Remarketing standardowy

To najbardziej podstawowa wersja remarketingu trafia do najbardziej zdecydowanych klientów, którym w podjęciu ostatecznej decyzji przeszkodził np. brak czasu czy możliwości wykonania płatności online, chociaż pozytywnie myśleli o samej ofercie handlowej.

Remarketing dynamiczny

Wyjątkowo skuteczny na większych portalach, gdzie nie brakuje konkurencyjnych ofert i różnych specyfikacji zbliżonego asortymentu – wraz z kliknięciami użytkownika i jego poruszaniu się po portalu, remarketing umiejętnie przypomina mu o miejscach i ofertach, z którymi miał okazję się zapoznać.

Remarketing Customer Match

Im bardziej rozbudowana jest baza danych, w oparciu o którą realizowana jest ta forma remarketingu, tym skuteczniej spersonalizować można przekaz marketingowy do danego profilu odbiorcy.

Remarketing filmów wideo

W ten sposób reklama wyświetlana przez Google Ads nie musi ograniczać się do zwykłego przekazu tekstowego lub grafiki z reklamą sprzedawanego towaru – może to być ciekawy i zachęcający filmik, który czasem przyciąga klientów nawet jeśli nie mówi wprost o danej ofercie handlowej, a jest po prostu zabawny czy intrygujący.

Kampania remarketingowa

Pytania i odpowiedzi. Czyli wszystko co warto wiedzieć o remarketingu AdWords.

Jak długo należy czekać na efekt ?

Remarekting działa bardzo szybko a reklamy zaczynają się wyświetlać niemal natychmiast po skonfigurowaniu i uruchomieniu kampanii. W ten sposób można z miejsca zacząć walczyć z niską konwersją oraz spróbować przyciągnąć tych klientów, którzy dosłownie kilka minut temu przeglądali jeszcze strony naszego sklepu.

Czy uda mi się zmniejszyć ilość porzuconych
koszyków ?

Dzięki kampanii dotrzemy do osób które były już na twojej stronie, przypominając ofertę, która ich zainteresowała. Odzyskamy nawet do 70% porzuconych transakcji. Zadbamy nie tylko o stronę typowo techniczną konfigurowania kampanii w Google Ads, ale zwrócimy także uwagę na aspekty graficzne i wizualne remarketingu oraz zoptymalizujemy strony, do których w ramach kampanii chcesz odsyłać swoich klientów.


Czy remarketing ma wpływ na rozpoznawalność marki?

Reklamy z remarketingu wyświetlane są jednocześnie w wielu miejscach w Internecie takich jak fora, blogi czy portale internetowe. Reklamy mogą się wyświetlać zarówno w formie graficznej, testowej oraz wideo dzięki czemu więcej klientów zapamiętuje Twoją markę. Remarketing trafia w pierwszej kolejności do osób, które już były na Twojej stronie i zapoznały się pobieżnie przynajmniej z jej adresem, szablonem graficznym, logo czy nazwą, więc mają już odpowiednie podstawy do tego, aby szybciej odwoływać się do danej marki w swoich wyborach i osądach.

Jaki budżet przeznaczyć na kampanię ?

Wszystkie kampanie w Google Ads są elastyczne i możemy je dostosować do posiadanego budżetu oraz do celów, które mamy zrealizować. Chętnie doradzimy jaki budżet warto przeznaczyć na remarketing Google Ads analizując działania promocyjne, które już prowadzisz. W oparciu o wnikliwy audyt ruchu na stronie i prowadzonych kampanii reklamowych zaprezentujemy najszybszą drogę do wzrostu sprzedaży przy jak najbardziej zrównoważonych kosztach.

Jak remarketing wpłynie na inne działania promocyjne?

Kampanie remarketingowe to idealne narzędzia dla zwiększenia efektywności innych form promocji w sieci takich jak kampanie Ads, Facebook lub pozycjonowanie. Przyciągnięcie klienta na swój adres internetowy często bywa banalnie proste w porównaniu do przekonania go do zakupu czy nawet zarejestrowania konta pod danym adresem. Dzięki remarketingowi ponownie będziesz mógł dotrzeć do osób które zainteresowały się Twoją marką bez względu na to z jakiego miejsca trafiły na Twoją stronę.

Czy remarketing jest skuteczny ?

Remarketing Google Ads jako uzupełnienie innych działań promocyjnych pozwala zwiększyć współczynnik konwersji nawet kilkukrotnie. Remarketing działa więc w tym aspekcie, który dla prowadzonego biznesu jest najważniejszy – zwiększa szansę sprzedaży i zwiększa poziom konwersji poprzez sięgnięcie do dobrze znanej grupy odbiorców. Naszym zdaniem to konieczność aby w pełni wykorzystać potencjał innych działań.

Co zapewniamy?

Nasza Obsługa

Osiągamy Cele

Wspólnie wyznaczamy ważne dla Ciebie cele, koncentrujemy się na nich i dokładamy pełnych starań aby je zrealizować.

Tworzymy reklamy

Opracowujemy i tworzymy reklamy, które skutecznie przyciągają uwagę wszystkich odbiorców.

Optymalizujemy Wydatki

Codziennie optymalizujemy kampanię pod względem jej skuteczności oraz kosztów za kliknięcie w reklamę.

Raportujemy naszą pracę

Zawsze rozliczmy się z tego co robimy, dlatego przesyłamy jasne i czytelne raporty z wykonanych prac i skuteczności kampanii.

Tworzymy grupy docelowe

Wyznaczamy i tworzymy grupy docelowe dla kampanii. Aby reklamy Trafiały
do konkretnych osób.

Obsługa kampanii remarketingowych