AGENCJA SEM

REKLAMA KONTEKSTOWA

Dzięki odpowiednio dobranym słowom kluczowym i treściom reklam dotrzesz do osób lub firm, które szukają dokładnie tego co masz do zaoferowania. To klucz skutecznych kampanii.

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 24 godzin (dni robocze)

Reklamy tekstowe AdWords

Potencjał reklam tekstowych AdWords polega na tym, że odpowiednie reklamy wyświetlają się przyszłemu klientowi wśród pierwszych wyników wyszukiwania w Google, gdy ten wpisuje konkretną frazę (jak np. fajne t-shirty, śmieszne upominki, plakat z Nirvaną). Pomożemy Ci ustalić kampanię reklam tekstowych tak, aby reklama pojawiała się na najbardziej korzystne słowa kluczowe. Dobierzemy odpowiednio frazy prowadzące do wyświetlenia reklamy i zoptymalizujemy stawki. Twoja propozycja będzie idealnie odpowiadać potrzebie potencjalnego klienta.  

01

Na czym to polega?

Reklama tekstowa wyświetla się wśród pierwszych wyników w wyszukiwarce Google na daną frazę. Nagłówek reklamy jest klikalny, zamieszcza się oprócz niego krótki opis – zawiera on tekst, link do Twojej strony, czy produktu; można w tekście reklamy wstawiać linki do podstron lub dane kontaktowe firmy. Świetnym pomysłem jest umieszczenie w reklamie informacji o promocji, a nawet zegara odmierzającego czas pozostały do jej końca.

02

Jak działa?

Kampanię reklam tekstowych AdWords możesz zaaranżować zgodnie ze swoimi środkami finansowymi na tak małą lub tak dużą liczbę fraz kluczowych jak chcesz. Ustalasz dzienny budżet reklamy – i gdy ten się wyczerpie, nie płacisz nic ponadto. Płacisz za kliknięcie w reklamę. Więc gdy reklama wyświetla się internaucie – płacisz dopiero, gdy ten kliknie w Twój link. Każda odsłona Twojej strony przez potencjalnego klienta zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży.

03

Korzyści

Oprócz tego, że zwiększasz sprzedaż swoich produktów i usług, zyskując nowych klientów, wyrabiasz markę swojej firmy, która z nieznanej staje się marką znajomą i rozpoznawalną. Więcej ludzi widzi Twoją markę w wynikach wyszukiwania i zapamiętuje ją. Potencjał sprzedażowy zwiększa się wielokrotnie. Odpowiednio dobierając frazy, na jakie reklama tekstowa się wyświetla, masz możliwość odpowiedzieć swoją ofertą na konkretne zapytania potencjalnych klientów. Dobrze napisana i zaaranżowana reklama tekstowa zwiększa prawdopodobieństwo, że zainteresowany internauta kliknie w link prowadzący do Twojej strony. A Ty zyskujesz klienta, większą konwersję i lepsze przychody.

Ocena: 5.0/5. 1 ocena.
Chwileczkę...