• Szybki kontakt:
  • + 48 81 307 77 17
  • kontakt@takmedia.pl

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Wyślij zapytanie o ofertę

Możesz także do nas zadzwonić 81 307 77 17
lub napisać na adres kontakt@takmedia.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest TakMedia sp. z o.o. siedzibą w Lublinie, ul. Rusałka 4B, 20-103 Lublin.

Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania. Dane będą przetwarzane tak długo jak będzie do konieczne to jego obsługi. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania i przygotowania oferty. W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: iod@takmedia.pl.
czytaj całość zwiń

AGENCJA SEO/SEM

Kampania Tekstowa

Dzięki odpowiednio dobranym słowom kluczowym i treściom reklam dotrzesz do osób lub firm, które szukają dokładnie tego co masz do zaoferowania. To klucz skutecznych kampanii. Zastosowanie narzędzi Google Ads pozwala na bardzo skuteczne skonfigurowanie kampanii tekstowej nie tylko w samej wyszukiwarce Google, ale także u partnerów tego dostawcy a także w jego kanałach reklamowych.

Reklamy tekstowe Google Ads

Potencjał reklam tekstowych Google Ads polega na tym, że odpowiednie reklamy wyświetlają się przyszłemu klientowi wśród pierwszych wyników wyszukiwania w Google, gdy ten wpisuje konkretną frazę (jak np. fajne t-shirty, śmieszne upominki, plakat z Nirvaną). Dzięki temu osoba szukająca jakichkolwiek informacji o ubezpieczeniach OC może ujrzeć na samym szczycie specjalną ramkę, w której zaprezentowane zostaną mu od razu dwie czy trzy oferty na zakup takiego ubezpieczenia online. W ten sposób towar lub usługa prezentowana jest wyłącznie tym Internautom, którzy już podczas wpisywania frazy do wyszukiwarki, wskazali własne preferencje i zainteresowania.

Jest to kampania idealnie skrojona pod konkretne potrzeby, a obecność sklepu internetowego w tym wąskim gronie reklamodawców przenosi się na znaczący wzrost ruchu na stronie, zaś przy dobrej ofercie handlowej – także na skuteczną sprzedaż i odpowiedni współczynnik konwersji. Pomożemy Ci ustalić kampanię reklam tekstowych tak, aby reklama pojawiała się na najbardziej korzystne słowa kluczowe. Dobierzemy odpowiednio frazy prowadzące do wyświetlenia reklamy i zoptymalizujemy stawki. Twoja propozycja będzie idealnie odpowiadać potrzebie potencjalnego klienta.

Jeśli natomiast do poprawy Twojej sprzedaży niezbędne jest skorygowanie oferty handlowej lub poprawienie błędów w samym interfejsie zakupowym Twojego sklepu – dzięki oferowanym przez nas usługom analitycznym natychmiast wyłapiemy i wyeliminujemy problemy, zwiększając przychody Twojej firmy. W zarządzaniu sklepem online czy dowolną platformą sprzedażową kluczem do prawidłowego funkcjonowania jest także przygotowanie aplikacji mobilnych lub samego interfejsu platformy pod wyświetlanie i korzystanie na urządzeniach mobilnych jak tablety i smartfony – zajmiemy się również tym, aby Twoja strona była RWD (przyjazna urządzeniom mobilnym).

reklama kontekstowa

01

Na czym to polega?

Kampania tekstowa zawsze realizowana jest poprzez odwoływanie się do konkretnej treści – tym kontekstem jest zawsze fraza, słowo kluczowe lub zwrot dotyczący miejsca, towaru albo usługi, którą internauta wpisuje w wyszukiwarkę. Reklama tekstowa wyświetla się wśród pierwszych wyników w wyszukiwarce Google na daną frazę. Nagłówek reklamy jest klikalny, zamieszcza się oprócz niego krótki opis – zawiera on tekst, link do Twojej strony, czy produktu; można w tekście reklamy wstawiać linki do podstron lub dane kontaktowe firmy. Świetnym pomysłem jest umieszczenie w reklamie informacji o promocji, a nawet zegara odmierzającego czas pozostały do jej końca.

Algorytm Google zadbał o to, aby spełniać standardy uczciwego marketingu i zarówno wyróżnienie tych propozycji osobnym kolorem lub ramką, jak i umieszczenie dodatkowej ikonki „reklama” przy takim linku. Dla osób, które szukają np. informacji i porad prawnych na temat samego postępowania likwidacyjnego z ubezpieczenia OC, linki te nie przedstawią więc większej wartości, ale w przypadku Internautów, którym de facto kończy się aktualna polisa samochodu, taki dostępny od ręki link do konkretnej (najlepiej promocyjnej) oferty, może pomóc w podjęciu decyzji o kupnie nowej polisy, a dla firm oferujących ubezpieczenie zapewnić kontakt do nowego Klienta.

Kampanię reklam tekstowych Google Ads możesz zaaranżować zgodnie ze swoimi środkami finansowymi na tak małą lub tak dużą liczbę fraz kluczowych jak chcesz. Ustalasz dzienny budżet reklamy – i gdy ten się wyczerpie, nie płacisz nic ponadto. Płacisz za kliknięcie w reklamę. Więc gdy reklama wyświetla się internaucie – płacisz dopiero, gdy ten kliknie w Twój link. Każda odsłona Twojej strony przez potencjalnego klienta zwiększa prawdopodobieństwo sprzedaży.

Google Ads zostało skrojone na możliwości każdego przedsiębiorcy i każdego biznesu – nie ważne czym handlujesz i czy dopiero rozpoczynasz swoje funkcjonowanie na lokalnym rynku, czy masz już ugruntowaną pozycję. Kampania tekstowa to bardzo tania propozycja, idealna zarówno na rozruch własnej kampanii marketingowej online jak i doskonałe narzędzie dla dużych firm, które chcą zagospodarować każdy kanał komunikacji do pozyskania potencjalnego, zdecydowanego klienta.

Nawet jeśli po pierwszej wizycie na stronie sprzedawcy klient nie zdecyduje się na zakup, to zawsze pozostają narzędzia uzupełniające Google Ads, takie jak kampania remarketingowa, która będzie miała o wiele szersze pole do działania w przypadku takiego klienta. Poprawianie współczynnika konwersji i podnoszenie wyników sprzedażowych może się więc odbywać poprzez łączenie i strategiczne uzupełnianie poszczególnych kampanii – w czym mamy wieloletnie doświadczenie, którym chętnie się z Tobą podzielimy.

02

Jak działa?

03

Korzyści

Oprócz tego, że zwiększasz sprzedaż swoich produktów i usług, zyskując nowych klientów, wyrabiasz markę swojej firmy, która z nieznanej staje się marką znajomą i rozpoznawalną. Więcej ludzi widzi Twoją markę w wynikach wyszukiwania i zapamiętuje ją. Z punktu widzenia strategii biznesowej ważnym jest, aby kontrolować działania konkurencji i analizować jej ekspozycję w sieci. Dlatego w momencie, gdy bezpośredni rywale biznesowi zaczynają intensywniej eksponować swoje oferty, produkty i usługi poprzez kampanię tekstową Google Ads, Twoja odpowiedź powinna być natychmiastowa i zdecydowana, aby nie oddać całkowicie inicjatywy marketingowej swoim biznesowym rywalom. Z myślą o Twoich interesach prowadzimy bieżącą analizę wyników SEO także pod kontem konkurencji, aby widzieć wszelkie zmiany w ich strategii wizerunkowej czy handlowej i odpowiednio dostosować strategię do ich kroków.

Potencjał sprzedażowy zwiększa się wielokrotnie. Odpowiednio dobierając frazy, na jakie reklama tekstowa się wyświetla, masz możliwość odpowiedzieć swoją ofertą na konkretne zapytania potencjalnych klientów. Zasad Google Ads, które powinny być przestrzegane przy realizowaniu kampanii tekstowej, jest sporo. Przygotować podstawowe odwołania do strony www potrafi każdy, ale profesjonalnie zredagować nagłówki i treść tych krótkich opisów linków – to już wymaga doświadczenia.

Znajomość najbardziej szczegółowych wytycznych technicznych od Google a także wiedza na temat samego tworzenia skutecznego przekazu perswazyjnego i marketingowego to nasze mocne strony, dzięki którym treść reklamy jest zawsze odpowiednio dopasowana do odbiorcy i oferty. Dobrze napisana i zaaranżowana reklama tekstowa zwiększa prawdopodobieństwo, że zainteresowany internauta kliknie w link prowadzący do Twojej strony. A Ty zyskujesz klienta, większą konwersję i lepsze przychody.

Elementy reklamy tekstowej

Jeszcze do niedawna Google Ads umożliwiało prowadzenie kampanii tekstowej wyłącznie w oparciu o przekaz podzielony na:

  • wyświetlany URL (adres http://) lub odnośnik ukryty w postaci hiperłącza (najczęściej nazwa oferenta, marki czy produktu albo domena internetowa)
  • maksymalnie dwa nagłówki;
  • jeden tekst właściwy reklamy;
  • ograniczenie do 60 znaków.

Obecnie, dzięki rozszerzeniu możliwości redaktorskich, przekaz marketingowy może być nieco bardziej rozbudowany i w tej chwili Google Ads umożliwia skonstruowanie przekazu reklamowego z następujących elementów:

  • trzy nagłówki;
  • dwa pola tekstowe reklamy właściwej;
  • limit znaków zwiększony do 90 dla każdej z treści reklamowych;
  • adres URL.

Nagłówek

W nagłówku znajdują się informacje, które bardzo często są jedynymi, które oko i umysł internauty jest w stanie przeanalizować. Jeśli w nagłówku znajdą się przydatne i zachęcające informacje, wtedy szanse „kliknięcia” danej reklamy tekstowej zdecydowanie rosną. Miejsca na to nie ma jednak wiele – każdy z trzech dostępnych nagłówków jest oddzielony pionową kreską „ | ” od pozostałych, a długość każdego z nich nie może przekraczać 30 znaków. Na szczęście nasi pracownicy doskonale wiedzą, jak w tym limicie znaków stworzyć nagłówki ofertowe, które natychmiast zaciekawią i nie pozwolą przejść obojętnie obok oferty. Naturalnie uwzględniamy przy tym różnicę w kompozycji i wyświetlaniu nagłówków na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych, aby efekt wizualny i komfort korzystania z reklamy zawsze był równie wysoki dla odbiorcy.

Adres URL

Link w postaci hiperłącza lub całościowy zapis adresu https:// czy też odnośnik do strony głównej platformy sprzedażowej – to najczęściej stosowane rozwiązania przy umieszczaniu adresu w polu URL Google Ads. Tekst ścieżki nie musi dokładnie i kompletnie odpowiadać całemu adresowi, ale dla wielu świadomych użytkowników zapis adresu URL w reklamie jest poniekąd zapowiedzią, czy zostaną odesłani na sprawdzone i bezpieczne strony faktycznego producenta, czy też może zostaną przekierowani na inną stronę. Warto więc wiedzieć, jak zaprezentować swoją domenę w adresie URL, aby zachować czytelny przekaz reklamowy, a jednocześnie jeszcze raz przypomnieć o nazwie marki czy wiodącej domenie internetowej sprzedawcy.

Tekst właściwy

W tym miejscu możemy umieścić dwa przekazy reklamowe po 90 znaków każdy. Taki limit zmusza do informowania wyłączenia o konkretach, a jednocześnie daje możliwość szerszego zastosowania technik sprzedażowych i języka perswazji, aby dobitniej uświadomić Internaucie, dlaczego prezentowana oferta jest właśnie adekwatna do jego potrzeb lub wyjątkowo korzystna.