• Szybki kontakt:
  • + 48 81 307 77 17
  • kontakt@takmedia.pl

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Wyślij zapytanie o ofertę

Możesz także do nas zadzwonić 81 307 77 17
lub napisać na adres kontakt@takmedia.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest TakMedia sp. z o.o. siedzibą w Lublinie, ul. Rusałka 4B, 20-103 Lublin.

Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania. Dane będą przetwarzane tak długo jak będzie do konieczne to jego obsługi. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania i przygotowania oferty. W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: iod@takmedia.pl.
czytaj całość zwiń

AGENCJA SEO/SEM

Kampania Wideo na YouTube

To wciąż jedna z najlepiej konwertujących form reklamy w sieci. Wideo na olbrzymi potencjał nie tylko sprzedażowy.

YouTube, który w pewnym momencie swojego istnienia został wykupiony przez Google, może teraz stanowić wygodne, nowoczesne i skuteczne narzędzie do marketingu sieciowego. Jego potencjał najlepiej opisują takie liczby jak – ponad miliard użytkowników w ponad 70 krajach i funkcjonowanie w ponad 60 językach świata. Jest to platforma reklamowa, w której materiały wideo są wyświetlane nieustannie, a coraz większą część z tych materiałów mogą stanowić także Twoje reklamowe przekazy. Z naszą pomocą wdrożysz każdą kampanię marketingową w sieci YouTube i u pozostałych partnerów marketingowych wideo sieci Google Ads.

Reklamy wideo YouTube

Kampanie wideo Google Ads przeprowadzane są w celu wyświetlania filmów reklamowych w sieci YouTube. Oczywiście Google współpracuje także z innymi dostawcami wideo i platformami multimedialnymi na świecie, więc istnieje możliwość jednoczesnego wyświetlania Twojego materiału wideo w całej cieci partnerskiej Google Ads. YouTube to jeden z największych serwisów społecznościowych na świecie oraz w Polsce. Dzięki niemu w szybki sposób możesz poszerzyć zasięg oddziaływania swojej marki. Z naszą pomocą nie tylko przygotujesz ciekawe materiały wideo, ale także stworzysz doskonałą kampanię wideo Google Ads.

Samo wyświetlenie swojego filmu czy przekazu marketingowego w tej ogólnoświatowej sieci nie gwarantuje jednak sukcesu, a wręcz przeciwnie – przy ogromnej konkurencji materiałów i stałej rywalizacji na nowe formy i pomysłowe scenariusze wyświetlanych spotów reklamowych – trzeba wykazać się zarówno odwagą i oryginalnością oraz niepodważalną techniką przy tworzeniu obrazu. Ci, którzy potrafią przygotowywać nietuzinkowe i intrygujące filmiki o długości nie przekraczającej 20 sekund odnoszą w tej konkurencyjnej branży najlepsze rezultaty, a My zaliczamy się do ekspertów w tej dziedzinie.

reklama na YouTube

01

Jak działa reklama w YouTube?

Filmy reklamowe mają zazwyczaj jeden z następujących formatów: Filmy reklamowe pojawiające się przed lub po docelowym filmie oglądanym przez potencjalnego klienta tzw. TrueView In-Stream. Lub reklamy z boku filmu oraz w wyszukiwarce i na stronach twórców treści YouTube tzw. TrueView Discovery. Obie reklamy mają za zadnie przenosić potencjalnego klienta na stronę internetowa lub Twój kanał w YouTube. Kampanię wideo można kierować do widzów zainteresowanych tematyką z Twojej branży, widzów w konkretnym wieku lub na pewnym wydzielonym obszarze geograficznym.

Dodatkowo Google Ads wprowadziło w ostatnim czasie dwa dodatkowe formaty, uzupełniające idealnie podstawowe formy funkcjonowania marketingu wideo – mowa o reklamach w przerywnikach oraz reklamach out-stream. W pierwszym przypadku chodzi o pojawiające się między poszczególnymi filmikami załączanymi automatycznie z listy odtwarzania lub też w trakcie dłuższego filmiku, jako maksymalnie sześciosekundowy przerywnik. Z kolei model out-stream pozwala na umieszczenie reklam wideo w aplikacjach mobilnych i na mobilnych portalach partnerów wideo, przez co użytkownik co jakiś czas musi obejrzeć materiał wideo w przerwie gry w swoją ulubioną grę na tablecie lub przed uruchomieniem aplikacji mobilnej.

YouTube to jedna z największych wyszukiwarek filmów internetowych na świecie i jeden z najczęściej odwiedzanych serwisów internetowych w Polsce. Szczególnie młodsi internauci chętnie korzystają z YouTube. Zatem jeśli Twoi klienci są dość młodzi – bardzo zyskasz na kampanii wideo. Naturalnie nowoczesne technologie Google Ads umożliwiają także bardzo dokładne zbieranie informacji o klientach i Internautach odwiedzających dane adresy, dzięki czemu możliwe jest kierowanie kampanii YouTube do konkretnych grup odbiorców, uwzględniając przy tym dokładnie ich profil zawodowy, demograficzny czy przejawiane zainteresowania online.

YouTube ma olbrzymi zasięg, także jeśli stworzysz reklamę która oddziałuje na emocję, możesz zyskać nawet miliony wyświetleń a reklama może przybrać charakter reklamy wirusowej. Poza tym YouTube to potężna, bardzo popularna, lubiana i ciesząca się zaufaniem marka, więc obecność Twojej firmy na tak cenionej międzynarodowej platformie pod szyldem YouTube odczytana będzie przez większość odbiorców jako współtworzenie globalnej rodziny zaufanych podmiotów. Dzięki temu zyskasz dwa razy. Po pierwsze znacznie zwiększysz rozpoznawalność i renomę swojej marki, po drugie za treści które użytkownicy rozpowszechnią samodzielnie nie zapłacisz ani złotówki.

02

Potęga YouTube

03

Korzyści kampanii YouTube

Film jest niezwykle sugestywną i bardzo popularną formą przekazu. W filmie reklamowym możesz zawrzeć różne treści – opis produktu, firmę „od kuchni”, sposób działania danego artykułu, treści instruktarzowe, wywiady, opinie zadowolonych klientów. Masz jednak ograniczony czas – dlatego przekaz wideo musi być odpowiednio skrojony pod to, co masz do przekazania lub sprzedawania, ale musi uwzględniać także język czy zainteresowania grupy docelowej odbiorców. Jeśli filmik nie zainteresuje w ciągu pierwszych 5-10 sekund, najpewniej nie będzie już nigdy więcej wyświetlony, dlatego czasami potrzeba finezyjnej reżyserii i nowatorskiego scenariusza na film, aby uzyskać tak potrzebne „kliknięcie”.

Pomożemy przygotować Ci odpowiednie treści wideo i wypromować je przy użyciu kampanii wideo Google Ads. Dobra reklama wideo mówi potencjalnym klientom, że Twoja firma jest nowoczesna i dba o wizerunek. Zwiększysz renomę marki i sprzedaż. A o to przecież chodzi. Nie każdy Twój rynkowy konkurent będzie zdecydowany na tak ekspansywną i innowacyjną formę reklamy, więc w chwili, gdy zależy Ci na podkreśleniu swojej nowoczesności i pozycji na rynku, kampania YouTube będzie do tego najbardziej optymalnym narzędziem. Zwłaszcza dla większych firm, które planują przeprowadzenie wielokanałowej zmasowanej kampanii marketingowej – wprowadzenie swojej serii filmików powiązanych treściami reklamowymi do sieci partnerów wideo Google Ads jest niemalże obowiązkowym etapem promocji

Metody kierowania reklamy na YouTube

W każdej formie reklamy bardzo ważne jest jej prawidłowe nakierowanie na konkretnych odbiorców czy grupy odbiorców. W przypadku reklamy wideo jest to również bardzo ważne, a Google Ads stwarza liczne możliwości kierowania reklamy według konkretnych informacji o odbiorcy lub jego preferencjach. Daje to możliwość dotarcia do odbiorców z racji na ich miejsce zamieszkania, wiek czy zainteresowania, a to znacząco podnosi skuteczność konkretnego przekazu marketingowego.

Wybranie kilku grup, do których kierowane mają być reklamy, nie poszerza jednak grupy odbiorców, a dodatkowo ją zawęża, dlatego należy bardzo świadomie wykorzystywać możliwości stworzone przez kierowanie reklamy w kampanii YouTube.

  • Grupy demograficzne - system daje możliwość wskazania takich danych o odbiorcach jak ich przedział wiekowy, płeć oraz status rodzicielski, co pozwala na uzyskanie bardzo dokładnego profilu społeczno-ekonomicznego osób, którym wyświetlona będzie dana reklama;
  • Zainteresowania – wskazać można na bardzo zróżnicowane zainteresowania, które Google Ads przypisuje poszczególnym użytkownikom w oparciu o historię przeglądanych przez nich stron czy użytkowanych aplikacji mobilnych, najczęściej odwiedzanych miejsc czy wpisywanych fraz kluczowych;
  • Odbiorcy rynku – są to użytkownicy, którzy zostali sklasyfikowani na podstawie swojej bieżącej aktywności jako uczestnicy konkretnego rynku, poszukujący towarów lub usług albo zapoznający się szeroko z różnorodną ofertą tego samego segmentu, w którym działa Twój sklep;
  • Zdarzenia z życia – dzięki tej możliwości kampania wideo zostanie skierowana do osób, które są w tym momencie swojego życia np. bezpośrednio po studiach lub tuż po ślubie albo w trakcie ciąży czy też zaraz po urodzeniu dziecka – takie ważne momenty w życiu czy karierze człowieka pozwalają zaprezentować mu towary czy usługi idealnie wpasowane w jego aktualne potrzeby bytowe;
  • Miejsca docelowe – możemy wskazać konkretne miejsca w sieci YouTube oraz w sieciach partnerskich, a także wybrać konkretne witryny albo aplikacje sieci reklamowych, w których dany przekaz będzie się wyświetlał, co znacząco zawęża grupę odbiorców np. do użytkowników jakiejś aplikacji mobilnej.

CO ZAPEWNIAMY?

Osiągamy cele

W przypadku kampanii wideo w sieci YouTube i nie tylko, efektem finalnym takich działań promocyjnych może być zarówno uzyskanie konkretnej konwersji, czyli odwiedzin zakończonych sprzedażą lub inną aktywnością użytkownika, jak i poprawienie rozpoznawalności i popularności danej marki. Zwłaszcza w przypadku dużych kampanii reklamowych będących częścią całej strategii marketingowej, reklamy wideo w sieci Google Ads pozwalają spiąć całość przekazu w spójną wizję i podnieść rozpoznawalność marki w Internecie.

cele2
reklamy youtube

Tworzymy reklamy

Mamy świadomość, że 20 sekund spotu reklamowego, a w przypadku bardziej specyficznych form reklamy wideo, jak chociażby reklamy w przerywnikach nawet mniej czasu – to spore wyzwanie od strony perswazji kupna. Dlatego stale doskonalimy się w projektowaniu, reżyserowaniu i realizowaniu filmików skrojonych pod kampanię YouTube w Google Ads. Oczywiście wszystkie materiały muszą być spójne z wizją marki oraz innymi, przedsięwziętymi już działaniami wizerunkowymi w innych kanałach promocji.

Optymalizujemy wydatki i zwiększamy dochody

Analizujemy na bieżąco efekty prowadzonych kampanii, dzięki czemu doskonale wiemy, w jakim miejscu na ścieżce do realizacji zakładanego celu jesteśmy. Także pod względem finansowym – dzięki czemu na pewno nie wydasz za dużo na kampanię wideo i w każdym momencie będziesz miał pełną świadomość, jaki budżet na reklamę został już wykorzystany i jaki jest jeszcze wskazany do realizacji celów.

optymalizacja kosztów
raporty

Raportujemy naszą pracę

Wszystkie nasze działania i osiągnięte założenia udostępniamy naszym klientom w formie regularnych raportów i analiz. Dzięki temu każda godzina spędzona przy Twoim projekcie zostanie dokładnie rozliczona i wyszczególniona, a Ty będziesz miał całkowitą świadomość, jak przebiega realizowanie założonej umowy.