• Szybki kontakt:
  • + 48 81 307 77 17
  • kontakt@takmedia.pl

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

TakMedia - jedną z najlepszych agencji SEO/SEM w Polsce

ZAPYTAJ O OFERTĘ

Wyślij zapytanie o ofertę

Możesz także do nas zadzwonić 81 307 77 17
lub napisać na adres kontakt@takmedia.pl

Administratorem Twoich danych osobowych jest TakMedia sp. z o.o. siedzibą w Lublinie, ul. Rusałka 4B, 20-103 Lublin.

Państwa dane będą przetwarzane jedynie w celu obsługi wysłanego zapytania. Dane będą przetwarzane tak długo jak będzie do konieczne to jego obsługi. Mają Państwo prawo do dostępu do swoich danych, ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia danych. Mogą Państwo również wnieść skargę do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do obsługi zapytania i przygotowania oferty. W razie pytań zapraszamy do kontaktu pod adresem: iod@takmedia.pl.
czytaj całość zwiń

AGENCJA SEO/SEM

Pozycjonowanie sklepów internetowych

Skutecznie pomagamy zwiększyć widoczność produktów i sprzedaż

Pozycjonowanie sklepów

Jeśli chcesz być uważany za lidera w swojej branży i sprzedawać rekordowe ilości produktów – Twoje miejsce w wyszukiwarce Google musi być wysokie. Bycie na szczycie wyników wyszukiwania dla sklepów internetowych z konkretnym asortymentem to priorytet, a brak wysokich pozycji na konkurencyjne frazy związane z branżą czy samymi produktami praktycznie przekreśla marzenia o dobrym wyniku handlowym i biznesowym. Dlatego zaczniemy od właściwego wypozycjonowania Twojego sklepu internetowego, dobierając frazy kluczowe, optymalizując witrynę, analizując konkurencję i wreszcie rozpoczynając proces pozycjonowania, który sukcesywnie będzie podnosił pozycje strony w Google, jednocześnie przynosząc coraz większe przychody płynące ze sprzedaży produktów w sieci.

Znaczenie optymalizacji w internetowym sklepie

Sklep internetowy to wyjątkowo trudna w promocji sieciowej witryna, składająca się z wielu podkategorii i niekiedy tysięcy funkcjonalnych podstron (produktów, tagów, filtrów produktów), z których każda ma znaczenie. Z tego tytułu optymalizowanie i pozycjonowanie sklepu w Google nie jest zadaniem prostym. Kampania SEO dla sklepów internetowych powinna rozpocząć się od prac „u podstaw”, czyli od przeanalizowania i optymalizacji witryny. W przypadku sklepu internetowego nie wystarczy samo odświeżenie strony wizualnej i interfejsu graficznego (chodź nie da się ukryć, że warto zadbać o przejrzystość i funkcjonalność sklepu od strony UX, czyli użyteczności).

aktywni uzytkownicy

Aby Twój sklep był w sieci nie tylko widoczny, ale także konkurencyjny i funkcjonalny – rozpoczniemy prace SEO od analizy i optymalizacji strony. Sam proces optymalizacyjny to szereg zmian w strukturze kodu. Są to prace on-site, które polegają na wyłapywaniu błędów a także wdrażaniu zmian ułatwiających indeksację robotom wyszukiwarek czy też poprawa treści, aby była ona przejrzysta dla potencjalnego kupującego i jednocześnie pozycjonowała daną podstronę pod wskazane słowa kluczowe (które również zostaną dobrane na początku kampanii SEO). Optymalizacja to także przyjrzenie się linkowaniu wewnętrznemu, strukturze systemu CMS, na którym oparty jest sklep, analiza ścieżek ruchu konsumentów i wiele więcej. Pewne jest to, że jeszcze żaden sklep internetowy nie odniósł w sieci sukcesu bez kampanii SEO, a żadna kampania SEO nie przyniosła oczekiwanych rezultatów, jeżeli nie rozpoczęła się od gruntownej analizy i optymalizacji strony.

  • wzrost ruchu na stronie i przychodów ze sprzedaży – pozycjonowanie to proces, który bezpośrednio dąży do wzrostu liczby odwiedzin na stronie; w przypadku sklepów jest to wzrost odwiedzin potencjalnych kupujących, którzy zainteresowani asortymentem wchodzą na stronę i decydują o zakupie; czym większa liczba potencjalnych klientów, tym większa szansa na sprzedaż produktu, a to prowadzi bezpośrednio do wzrostu przychodów - bez pozycjonowania nie ma ani potencjalnych kupujących, ani sfinalizowanych transakcji, ani przychodu.
  • poprawa współczynnika konwersji – prowadzisz sklep, ale nie jesteś zadowolony z wyników sprzedaży? Jako specjaliści SEO dokładnie zbadamy sytuację, zlokalizujemy błędy i usuniemy je w celu zwiększenie udziału użytkowników robiących zakupy do ogółu odwiedzin na stronie, przez co wzrost ilości odwiedzin nie będzie tylko pustym zyskiem, a realnie przełoży się na wzrost liczby zamówień;
  • usprawnienie kodu strony, eliminacja błędów redaktorskich i dopasowanie treści - przeanalizujemy ruch na stronie i aktywności użytkowników na tyle dokładnie, aby nie tylko wiedzieć, skąd pojawili się na sklepie, ale również w jakim momencie postanowili przerwać zapoznawanie z ofertą lub zrezygnować z zakupów. Ponadto dokładnie sprawdzimy teksty pod kątem błędów, unikalności i poziomu optymalizacji (oraz obecności fraz kluczowych).
  • zmniejszenie wskaźnika odrzuceń – tworzą go klienci, których sesja w przeglądarce internetowej wygasła zanim podjęli jakąkolwiek czynność na danej domenie, więc nie mieli w ogóle możliwości zapoznania się z ofertą czy samym kształtem zaprojektowanej witryny

Indywidualne podejście do kampanii SEO

kluczem do sukcesu

Kampania pozycjonująca sklep internetowy powinna być indywidualnie dopasowana do potrzeb danej witryny i możliwości konkretnej branży a także konkurencji ze strony innych sklepów. Dlatego przed rozpoczęciem działania obieramy strategię i żeby ją właściwie dopasować do możliwości i potrzeb Twojego sklepu – dogłębnie analizujemy wszystkie działania, które należy podjąć, aby osiągnąć zamierzony cel.

Indywidualne podejście do kampanii SEO kluczem do sukcesu

Kampania pozycjonująca sklep internetowy powinna być indywidualnie dopasowana do potrzeb danej witryny i możliwości konkretnej branży a także konkurencji ze strony innych sklepów. Dlatego przed rozpoczęciem działania obieramy strategię i żeby ją właściwie dopasować do możliwości i potrzeb Twojego sklepu – dogłębnie analizujemy wszystkie działania, które należy podjąć, aby osiągnąć zamierzony cel.

Podejmując z nami współpracę gwarantujemy kompleksowe i indywidualne podejście do każdej kampanii SEO. Do analizy, optymalizacji i prowadzenia działań związanych bezpośrednio z promocją sklepu w sieci wykorzystujemy sprawdzone metody, narzędzia a także wiedzę, którą nabyliśmy przez wiele lat pracy w branży.
Aby to potwierdzić, oto etapy prac, na które możesz liczyć, podejmując z nami współpracę z zakresu pozycjonowania sklepów internetowych:

  • wybór fraz kluczowych, analiza konkurencji - prace nad kampanią SEO sklepu rozpoczynamy od gruntownej analizy fraz kluczowych oraz doboru słów, na które sklep będzie pozycjonowany. Na tym etapie analizujemy również strony konkurencyjnych sklepów, sprawdzając ich profil linkowy, frazy optymalizacyjne a także inne działania, które mają wpływ na pozycje w Google.
  • szczegółowa analiza budowy sklepu (czynniki on-site) – mając przygotowaną analizę fraz, rozpoczynamy kolejny etap prac związany z optymalizacją strony sklepu internetowego. To dokładna i poprawnie wdrożona optymalizacja a także eliminacja ewentualnych błędów w największym stopniu decyduje o sukcesie całej kampanii SEO. Sprawdzamy nie tylko poprawność budowy sklepu, ale także to, czy witryna jest przyjazna dla robotów wyszukiwarek i internautów.
  • optymalizacja treści – nie zapominamy o treściach, które znajdują się na pozycjonowanej stronie - są one przez nas dokładnie analizowane, a w razie potrzeby - zmieniane i optymalizowane pod ustalone wcześniej frazy kluczowe. Specjalizujemy się również w prowadzeniu kampanii content marketingu dla sklepów internetowych, publikując ciekawe wpisy branżowe na zewnętrznych portalach (przy okazji zdobywając na nich linki reklamowe kierujące do pozycjonowanej strony).
  • link builiding, budowa autorytetu marki, kampanie Google Ads – gwarantujemy budowę odpowiedniego profilu linkowego, zarówno zewnętrznego jak i wewnętrznego dla witryny, co znacząco ułatwia nie tylko indeksowanie podstron sklepu, ale również poprawia pozycję w Google i sprawia, że witryna jest rekomendowana dla internautów. Prócz prac nad wewnętrznym i zewnętrznym linkowaniem domeny, specjalizujemy się również w planowaniu i prowadzeniu kampanii Google Ads.

CO ZAPEWNIAMY?

Osiągamy cele

Pozycjonowanie sklepu internetowego, to przeważnie pierwsze zadanie, od którego należy zacząć przygodę z handlem w sieci. Nawet gdy już uda nam się zbudować odpowiednią rozpoznawalność Twojej domeny w wyszukiwarce Google, zaproponujemy kolejne cele, bardziej rozwojowe i niezbędne do optymalizacji wyników handlowych. Wspólnie przeanalizujemy, czy ruch użytkowników w Twoim sklepie nie napotyka na problemy i co da się zrobić, aby większy odsetek internautów decydował się na skorzystanie z oferty, dodanie towaru do koszyka czy zapisanie się na newsletter lub rejestrację konta. Każda z tych aktywności przyniesie Ci korzyści – zarówno w krótkiej, jak i długiej perspektywie czasowej. Ty wyznaczasz cel – my go osiągamy!

cele2
cele

Pełna obsługa marketingowa

Nie tylko podpowiadamy, jak prawidłowo tworzyć opisy stron, kategorii czy podstron i nie ograniczamy się do wskazania błędów w treściach czy problemów programistycznych. Jesteśmy w stanie wdrożyć nowe funkcje, moduły oraz dodatki do Twojego sklepu internetowego, a jeśli to całkowicie konieczne – przeprogramować i napisać go od podstaw. W kwestii artykułów, treści i materiałów reklamowych zamieszczanych na stronie www, także świadczymy usługi komplementarnie i kompletnie – obsługując Twoje potrzeby od A do Z.

Raportujemy naszą pracę

W przygotowanych przez nas raporcie SEO znajdą się nie tylko konkretne wskaźniki, tabele, wykresy i wyniki statystyczne, których analiza mogłaby być dla Ciebie nie tylko męcząca, ale również trudna w interpretacji. Publikujemy przede wszystkim jasne analizy i interpretacje zmian w tych wynikach, które pozwolą Ci lepiej zrozumieć postępujące zmiany na witrynie. Będziesz miał też świadomość, za co płacisz i ile pracy włożyliśmy w zrealizowanie kolejnych wspólnie nakreślonych celów.
raporty
targetowanie

Dobieramy grupy docelowe

Dokładnie zbieramy dane o użytkownikach i analizujemy wnikliwie ich aktywność sieciową, aby jeszcze lepiej odpowiadać na pytanie o konkretne zainteresowania czy profil demograficzny potencjalnego klienta twojego sklepu. W ten sposób każde narzędzie marketingowe wdrożone na późniejszym etapie, czy będzie to kampania produktowa w Google Ads czy newsletter, będzie trafiało do właściwych odbiorców i w efekcie przynosiło jeszcze większe przychody.